მივხვდი რო ვერ მიხვდი

რეალურად მაქსი, როგორც ზოგჯერ ჯობნიდა ბოტასს.. იგივე გაგრძელდება. მოტივაციის ნაკლებობა მაგას არ აქვს. მაგისთვის ისეც ასეც მეორე ადგილია მთავარი.
აქ საუბარია, რომ ასე თU გაგრძელდა ბოტასს უპირატესობა აქვს ქულების თვალსაზრისით, რადგან თუ ასე მოიგო და მაქსი მეორეზე გავიდა.. რომელიმე რბოლაში.. 1-2 ს შორის უფრო მეტია ქულა, ვიდრე 2-3 ს შორის.. როცა ძირითადად აფინიშებდნენ ბოტასი-მაქსი.
ეს ვიგულისხმე.
ბოტასისთვის უფრო კარგია, რომ ლუისა არ იქნება. აქვს შანსი რომ მოიგოს.. და მაქსმა მეორეზე თუ დააფინიშა.. უფრო გაიზრდება ჩამორჩენა ქულებში.. ვიდრე ლუისას უკან დააფინიშოს ბოტასმა და მაქსმა მესამეზე

მაქსისთვის კი ამოცანა არ იცვლება.
ეხლა მას პირიქით მეორე ადგილი აღარ აწყობს. მხოლოდ მოგება, თU უნდა რომ გადაასწროს ბოტასს. რეალურად კი როგორც აქამდე ზოგჯერ ჯობნიდა ბოტასს.. ეგრეც იქნება. გააჩNია ტრეკს.
ხოლო ბოტასისთვის პოულის მოგება გაადვილდება.. შესაბამისად როცა მეორედან ან მესამედან სტარტავ.. 90 % უკვე გაფუჭებული გაქვს რბოლა და ტრაკში ხარ. რაც უკვე ვნახეთ და ვიცით ისეც ფორმულას ისტორიიდან გამომდინარე.
ერთI და იგივე დონის პილოტები ზოგჯერ რბოლაში აფინიშებენ 1.. ზოგი კი სადღაც 4-5-6
თუ პირველი სტარტავ .. აფინიშებ ძIრითადად პირველზე.. ალბათობა მაგის დიდია..
ხოლო მეორედან სტარტისას სულ მარტივად გერევე რბოლა.. ან მოჭიდებაა ცუდი.. ან კიდევ ვიღაც უკნიდან ###სავით გიხტება.
ბოტასს სულ მაგიტო ეჯმებოდა რომ რატო აფინიშნებს ზოგჯერ მე 3-4-5 ადგილებზეო..
მარტივია მაგაზე პასუხი
ნუ პირველი მთავარი - რბოლისას ყვერია.. მაგრამ რომც არ იყოს ყვერი.. კვალიში ძირითადად ჩამორჩება ლუისას. ამის შემდეგ კი იწყება პრობლემები.
ძალიან მარტივია მეორე მესამე სასტარტოდან აღMოჩნდე სადღაც შუაში
ხოლო პოულიდან ჰა ჰა მეორეზე დააფინიშო.. თუ უკან ლუისა მოგსდევს.
ამ ყველაფერში კი ვგულისხმობ მერსედესის უპირატესობის ბოლიდს.. როცა დანარჩენებთან ამხელა უპირატესობა აქვთ.