ხო, მაგრამ სულ ცალ ფეხზე არ კიდია გუნდების მესვეურებს საინტერესო სეზონი?

თან იმხელა ფულზეა მანდ საუბარი. კონსტრუქტორების მოგება, ჩემპიონატის მოგება.. საპრიზოები.
ამიტომაც ხშIრად მიმართავენ ერთი ძლიერი პილოტის, მეორე საშუალოზე ძლიერის ტანდემს. სიტყვაზე სეზონამდ ამბობენ რო თანაბარი შანსი აქვთო და მერე ვნახავთო.. მაგრამ ტოპ პილოტი 3-4 რბოლაში ეგრევე ატრივს იკეთEბს.. მერე უკვე იგრავოია.
მაგრამ ეგ ყველაფერი ძალიან რთულად არის ფერარიში. უხსოვარი დროიდან განსაზღვრული ქონდათ 1-2 პილოტები.
2010 შიც სეზონის სტარტზე მასას ჩასძახეს რადიოში.. ნანდო შენზე სწრაფიაო და გაატარეო.. აი იმ მომენტისთვის საერთოდ არანაირად არ იყო საჭირო. ყველამ ვაგინეთ და ვიფურთხეთ.
მაგრამ იდეაში.. პეტროვი რო არა.. ეგ მოგება დაეხმარებოდა ჩემპის მოგებაში.
მეორე მომენტიცაა.
თუ პილოტის სტილები განსხვავდება ერთმანეთისგან.. მაშინ ძალიან რთულია ორივეს მოარგო ბოლიდი.. და შემდეგ განახლებები ორივეს მიუსადაგო.
აი ზემოთ ახსენა გიომ მასა სჯობდა კიმის 08 შიო..
რეალში კი სულ სხვა ამბავი იყო. რა თქმა უნდა შედეგბით სჯობდა.. მაგრამ რატო? იმიტო რო ბოლიდი განახლების შემდეგ.. წავიდნენ იმ მიმართUლებით, რომელიც მასას სტილს აკვდებოდა.. კიმის კი თავისი სპეციფიკური სტილის გამო ძალიან დიდი პრობლემები შეექმნა.. აი სანამ გუნდმა მიიღო გადაწყვეტილება რო ძველი შასი დაებრუნებიათ კიმისთვის.. უკვე ბლომად ქულით იყო ჩამორჩენილი და მოუწია მეორე პილოტობა.
იგივე თემა გაგრძელდა 09 შიც.. უბრალოდ კიმის შედარებით მორგებული ბოლიდი ყავდა.. მაგრამ უკვე პირველი პილოტი მასა იყო.. კიმის ბედი გადაწყვეტილი იყო.. მიდიოდა გუნდიდან.. ანუ აგდებდნენ ალონსოს გამო.. შესაბამისად ყველანაირი უპირატესობა ტაქტიკაში, ბოლიდის მორგებაში მასაზე იყო. როგორც კი მასა დაიმტვრა.. ეგრევე გადმოერთნენ კიმიზე.. ამან კი თავისი კარიერის ყველაზე მაგარი რამოდენიმე რბოლა დადო. ტიპი მარტო ებრძოდა მაკლარენს კონსტრუქტორებში მესამე ადგილისთვის.. აი ბოლო რბოლაში საერთოდ ###ზე იყო ბოლიდი.. თორე მაგასაც არ დათმობდა.. რამოდენიმე ქულა წააგო მაკალრენთან ფერარიმ.
ამით იმის თქმა მინდა, რომ 2014 შიც.. სება უკვე მიდიოდა გუნდიდან.. შედეგებიც წავიდა ტრაკისკენ.. ფსონი რიკიზე დაიდო. 2019 შიც მოვიდა შარლი.. რომელიც ვიცოდით რო სწრაფი იქნებოდა.. აქ სტაჟიანებმა.. მანამდე ორი წლით ადრე ვწერდი, ვამტკიცებდი რო კვალიში დაჟე ფორმულაში რო მოვიდეს საუკეთესო იქნება თქო. ისეთებს სჩადიოდა ფ2 ში. მოვიდა შარლი.. აჩვენა სისწრაფე.. გადაერთნენ ეგრევე მასზე. იმიტო რო წითლებს სხვანაირად მართლა არ შეუძლია.
ორი მიმართUლებს თანაბრად განვითარება მათი საქმე არ არის. თან ზოგადად მაგათ ბოლო 10 წელი დარაბოტკების პრობლემა აქვთ. ხო და ორი განსხვავებული სტილის თუ იჩითება გუნდში .. ვსიო ჩათვალე რომ პიზდეცები ტრიალებს. თან მოსტიკიც რო ურევს ტაქტიკურად. მოკლედ წითლებში ერთი ძLიერი და მეორე საშუალო უნდა იყოს.. ისტორიულად

აი მერსებში რა ენაღვლებათ რო.. როსბერგს და ლუისას თანაბარი უფლებები ქონდათ.. ზატო უკანებთან გაპი ქონდათ 2 წამიანი.. ეკიდათ

ესენი ჭამდნენ ერთმანეთს.. სხვა ვერც ეკარებოდა..
აო 17-18 ში რო ნიკო დარჩენილიყო.. სებას შანსი ექნებოდა მოგების.. თან ძალიან დიდი. ისინი ერთმანეთს დაჭამდნენ .. ეს კი მოიგებდა
როგორც გააკეთა 07 ში კიმიმ.
მთელი სეზონი თითქმის უფრო სწრაფ ბოლიდზე მჯდარი ლუისა-ნანდო ჭამდა ერთმანეთს.. ეს კი მიყვებოდა.. ბოლოს კი გამოუხტა ბოზურად.. თან მაშინ, როცა ბრაზილიაში უკვე ფერარი საუკეთესო ბოლიდი იყო.
აი ეგეთები რო არ ხდებოდეს.. მაგიტო არის ლუისასთან ბოტასი.. და არა მაქსი, ან რასელი.. ან შარლი.
რედ ბულში მაქსი სანამ მოიხოდა.. მანამდე რიკი გრიმიტობდა.. საგრიმიტოც ქონდა.. სება გააქცია გუნდიდან. სანამ მაქსი დაყლეპროჭაობდა.. ეტაკებოდა სასტავს და ტარებას სწავლობდა.. 17-18 წლის ასაკში.. რიკი იგებდა..
დაღვინდა მაქსი. ბოლო წვეთი იყო 2018 წლის მონაკოში კვალიში ალეწვა.
აი მაგის შემდეგ სულ სხვა მაქსი დაბრუნდა.. გადაურბინა რიკისაც.. გუნდმაც იგრძნო რო ამაზე უნდა დაედო.. რამოდენიმე ფეილი რბოლისას რიკის.. რამოდენიმე დნფ.. მაგრამ საერთო სურათს არ ცვლიდა.. მაქსი უკვე მასზე სწრაფი იყო გაცილებით.. მაგიტომაც დაახვია უკვე რიკიმ სხვა გუნდში. ისევე როგორც ადრე მის გამო სებამ.
გუნდისთვის ეგ ისეთი მომენტი იყო.. ჩემპიონობისთვის ვერ ბრძოლობნდნენ.. შესაბამისად მარტივად გადაიტანეს.
თუმცა აგერ ეხლა უკვე მესამე ნაპარნიკი მიყავთ, რომ ცოტა შეეხიდოს მერსებთან ბრძოლისას. თორე მეორე დებილი პილოტით შანსი არ გაქვს.
სუფტა სპორტული პრინციპი აღარსად არის, ფულია მთავარი.
და ეგრეც იყო ყოველთვის ამ სპორტში.
მთვარია მოიგოს რომელიმემ.. თორე სულ წიხლზე კიდია მაგალითად ეხლა მერსებს.. ლუისას ვინმე მაგარი ჩავუსვათ თუ არაო. ამ დუეტით 3 ჯერ კონსტრუქტორები მოიგეს და სამჯერ ლუისა გახდა ჩემპი.
* * *
სამჯერ კი არა და 4 ჯერ მოიგეს

ბოტასი 4 წელია მერსების პილოტი