მოკლედ ჩემი შთაბეჭდილება ესეთია
რედ ბულს არ ჰქონდა სწრაფი ტოპ სპიდი, შესაბამისად სწორზე მერსედესთან ჭიდილი უჭირდა.
სამაგიეროდ მოსახვევებში რედბულები ჯობნიდნენ მერსედესს, თუმცა როგორც კი გზა გასწორდებოდა, მერსედესი ისევ სზრდიდა სხვაობას, ტოპ სპიდის ხარჯზე.
ამ მთაგორიან ტრეკზე საერთო ჯამში მერესედესის პაკეტი იყო მომგებიანი. 
მაქსმა მაქსიმალური გააკეთა რაც კი შეეძლო. 1% არ დატოვა გამოუყენებელი. ასე რომ მაქსმა კიდევ ერთხელ დაამტკიცა პილოტაჟის ხარჯზე რომ ერთ-ერთი საუკეთესოა.
პერესმა როგორც კი სოფტებზე დადგა, 25 წამის ამომღები აღარ იყო დარჩენილ 10 წრეში, ამიტომაც უსწრაფესი წრე დააფიქსირებინეს და მერე რესურსების დაზოგვით უკან მიზოზინებდა. როგორც მახსოვს 29 წამამდე გაიზარდა სხვაობა, რამაც მერსედესს მისცა საშუალება კიდევ ერთი პიტ-სტოპით ესარგებლა... ჩემი აზრით პერესი რომ შესულიყო 20 წამამდე სხვაობაში, მერსედესი აღარ აიღებდა პიტ-სტოპს და შესაბამისად ჩეკოს შერჩებოდა +1 ქულა...
რაც შეეხება გამართლებას, სეიფთ ქარი მერსედესივით ვერ შეუკვეთეს, ამის ექსკლუზიური უფლება მხოლოდ მერსედესს აქვს. ლამიზ მაზეპინმა მართლა გააკეთა სეიფთ ქარი ოღონდ პერესის ხარჯზე... მერსდესს არ აუხდა ეს ოცნებაც, თუმცა ძალიან ახლო იყო 
