მოგეჩვენა რა, ეგ ჩვეულებრივი თემაა გაშრობადი ტრეკის დროს რბოლისას. უბრალოდ ვინ როგორ უმკლავდება.
არიან ტიპი მრბოლელების, რომლებიც საერთოდ არ უტევენ. მიყვებიან და რაც იქნება იქნება ბოლოს. ეს ეტაპი ეგეთი გამოდგა პრინციპში. უნდ ამიყოლოდი, გუნდს ტაქტიკა უნდა გაერტყა და დააფინიშებდი კენგურუსავით და სტროლივით პოდიუმის მისადგომებთან. ეგეთი ტარების სტილი არ ამართლებს, როცა მოგება გინდა. მაგალითად შარლი. ერთხელაც არ შეუტევია.. უფრთხილდებოდა ბოლიდსაც, საკუთარ თავსაც და გუნდსაც

ლუისას და მაქსის შემთხვევაში სხვა თემა იყო. ყველა ბევრი გასწრება მაქსმა დადო.. ყველგან გაასწრო.. ყველას გაასწრო.. ზოგიერთებთან შენელდა.. რადგან უპირატესობა აღარ ქონდა საბურავების ტემპერატურის მხრივ. მაგრამ როცა ასეთი დონის პილოტს ერთხელ მაინც ეშლება გასწრების დროს.. უნდა აღნიშნო.. მითუმეტეს ეგ შეცდომა რომ არა, პოდიუმზე ადიოდა.. და ღმერთი გაარკვევს შარლის ან საინსის უკან რო მიმჯდარიყო.. როგორ აურევდნენ ისინი შიშის ქვეშ. ერთხელ მომხდარა თU ორჯერ ეგეთი რამ წელს.
ხო და როცა პილოტის შეცდომის გამო უშვებ შანსს.. სადღაც აფინიშებ მე 7 ზე. ხო და ამის შემდეგ ფენომენალური პილოტაჟი იყოო იძახი - ### ხარ

შეიძლება ვატრაკებ და მართლა შეხტა წინა ბორბლები მაქსის და ვეღარ დაამუხრუჭა თავისთავად.. მაგრამ ადინ ხუია მაინც. ამდენ შეცდომას არ უნდა უშვებდე ჩემპიონი კაცი.
ნუ ეხლა სხვა რო შენზე გაცილებით და ათჯერ უფრო დიდი ###ა - მაგალითად ლუისა

ეგ არ არის გამართლება.