რეგლამენტში ცვლილებები გვექნებაო ფიამ

მთავარი ცვლილება ალბათ წვიმაში რომ წყლის უსაშველო შლეიფებია და საერთოდ არაფერი უჩანთ უკანა ბოლიდებს -მაგას ეხება.
მოვიფიქრებთო, შეიძლება კრილოები დავუყენოთ საბურავებსო
ნუ რაღაც კონსტრუქცია იქნებაო, რომელიც შეიძლება წვიმის დროს, ან წითელი დროშების გამო რბოლის შეწყვეტისას მიეებნევა ბოლიდებსო. კორპუსის დეტალი იქნებაო.
კრილო, ბრიზგავიკი და ა.შ

მოვიფიქრებთ რამესო

დრს-ის ჩართვა 23 წლიდან სპრინტებში გაიტესტება ეგრევეო, სტარტის შემდეგ, რესტარტის შემდეგო.. თუ გაამართლა და ვინმე არ აყლისთავდა რბოლებშიც დავუშვებთო

ძრავების და ა.შ დეტალების გამო ჯარიმები გადაიხედებაო. სასტავი თუ მაქსიმუმ ზღვარს აღწევს - ყველაფერს ცვლის ბოლიდზეო, რაც ზრდის ხარჯებსო და ბიუჯეტსო.. ასე რომ გადავხედავთო და მოგიტყნავთ კეთილებსო.
კიდევ რაღაც უმნიშვნელო თანხის კონპენსაცია იქნება სპრინტების დროს ავარიების შედეგად კომპენსაციისო.. 150 კ დან 300 მდე გავზრდითო. ნეტა ვის რა ჩემ ###ში ჭირდება

თერმოჩიხოლებზე ვერ შევთანხმდით ჯერო.. ასე რო გადაიწევს შემდეგი წლებისთვისო. პილოტებმა დაგვაჯვესო - ###ობა არისო.
ყველა ყველაფერზე დაგვეთანხმა და შევუბერავთო.
<3