მანდ ეგრე პირდაპირ ფორდი ძრავს მოიტანსო, არ არის.
გადანაწილებულია ყველაფერი.
ძირითადად ყველაფერს რედ ბულ ფავერტრეინი განკარგავს, რომელიც ორივე გუნდს მიაწვდის ძრავებს.
რაც ყველაზე რთული ამბავი იქნება გასაიდან, რეგლამენტის ცვლილების გამო, სწორედ იმ ნაწილში შემოდის ფორდი განსაკუთრებული როლით - PU კონტროლ /ენერგიის მენეჯმენტით. ძირეული ცვლილება კი სწორედ მაგ ნაწილს ურტყამს.. ფაქტიურად 50/50 ზე იქნება ელექტროს და შიდა წვის ძრავს შორის. ამათი მართვა იქნება მთავარი მომენტი. ხო და ფორდი შემოვა ზუსტად კონტროლ სოფთვეა და ანალიტიკით. ჰარდზე არ იმუშავებს ფორდი.
ბატარეაც ფორდის კისერზე იქნება
მგუ-კ/ელექტრო და ელექტრონიკაც ფორდის იქნება.
შიდა წვის ძრავზე ცოტა ისეთი თემაა. ააწყობს რედ ბული, მაგრამ კალიბრაცია და ეფექტიანობის კონტროლი ფორდის იქნება.
მთლიანი ძრავის შასისთან ინტეგრაცია თავისთავად რედ ბულზე იქნება.
ხო და ამ დომხალის შემდეგ რა გამოვა ეგ არავინ იცის