მოგესალმებით ყველას
მე ისა ვარ ზედა პოსტში რო ვმონაწილეობ, ჩემი სახელი და გვარია რამაზ მეფარიშვილი, მანქანის სარეგისტრაციო კოდს თუ სურვილი გექნებათ პირადად გადავცემ იმას ვინც ამტკიცებს რო ნახმარებით არ ვანაზღაურებთო.
როგორც წავიკითხე გაინტერესებთ დეტალურად არა რა მოხდა?
მაშინ კარგად მომისმინეთ. ქვემოთ მოყვანილ ნებისმიერ საკითხზე შემიძლია შეგახვედროთ ნებისმიერ ამ ამბის მონაწილესთან და დაგიდასტუროთ მათი სიმართლე.
იმისათვის რო მკითხველისთვის ყოველივე ადვილი წასაკითხი და აღსაქმელი იყოს დავწერ დიალოგის პონტში.
* * *
სამწუხაროდ დამტვრეული მანქანის სურათები აქვს მეგობარს კომპიუტერში და რაღაც პრობლემა შეექმა, იმ სურათებს დავდებ ეგრევე როგორც კი შევძლებ.
დღე 1
დავამტვრიე მანქანა და მივაკითხე ჯიპიაის.
შევხვდი ვინმე ჯემალის:
მე: ბატონო ჯემალ, რა ვქნა.
ჯემალი: ნახე ნებისმიერი პროფილაქტიკა, მომიტანე ინვოისი და პრობლემ არ გექნება.
"სამწუხარო გამოცდილებებიდან ხელოსნებს არ ვენდობი და მითუმეტეს როცა მანკანის აღდგენაზეა, ამიტო წავიყვანე ცენტრში"
* * *
დღე 2
ცენტრმა აღნიშნა დაზიანებები:
გამოსაცვლელია: კაპოტი, მარჯვენა კრილო, ორივე ფარი, ორივე რადიატორი, აბლიცოვკა, ბამპერი და კიდე პატარა წვრილმანები, საერთო ოდენობით ხელობიანა 12000 ლარი.
დავბრუნდი ჯიპიაიში
ჯემალი: ჩვენ ცენტრში მხოლოდ 2004 წლის ზემოთ მანქანებს ვანაზღაურებთ, შენი მანქანა 1997 სლისაა. ((("მსგავსი რამე კონტრაქტში არ წერია")))
მე: კარგით, მაშინ მითხარით სად წავიყვანო.
* * *
ჯემალი: დიღმის ტრასაზე არის პროფილაქტიკა ან ყაზბეგში
მე: კარგით დღესვე შეგეხმიანებით მეჩქარება.
მანქანა წავიყვანე დიღმის ტრასაზე პროფილაქტიკაში VAKA MOTORS, თუ არ ვცდები ასე აწერია.
მანქანის ნაწილების ახლების ყიდვა შეაფასეს 9800 ლარად, (ზარალი რა თქმა უნდა).
წამოვიღე ინვოისი და მიუტანე ვინმე დათოს რადგან ჯემალი წასულა დასასვენებლად.
დათო: ეს რა სისულელეა მანქანას არაფერი არ ჭირს და 9800 რაში უნდა გადავიხადოთ
მე: კი მარა თქვენ არ გამაგზავნეთ იქ, თქვენ არ თქვით პრობლემ არ იქნებაო, მე რა ვიცი რა რა ღირს და რაარის დაზიანებული ხადავშიკი კი არ ვარ
დათო: სამწუხაროდ ამხელა თანხას ჩვენ ვერ ავანაზღაურებთ, იმიტომ რომ თუ ნაწილი აღდგენას ექვემდებარება უნდა აღდგეს და თუ არა მაშინ უნდა ვიყიდოთ ახალი (("""ისევ კონტრაქტის დარღვევა"""))
* * *
არანაირი მსგავსი "მცნება" კონტრაქტში არ წერია.
მე: კარგი დათო, მაშინ რა ვქნათ?
დათო: მე გაკიკეთებ მაგ მანქანას და ჩაგაბარებ იდეალურ მდგომარეობაში.
მე: სამწუხაროდ არ გენდობით მგონია რო მომატყუებთ, მაშინ დამიანგარიშეთ ზარალი და გადავწყვიტავ ფული ავიღო თუ გაგაკეთებინოთ.
დათო: კარგი, (გადათვალა გადმოთვალა, მაგარი ზეპირად და დააბრეხვა) 3400 ლარი, ( ეს თანხა იყო იმ შემთხვევაში როცა ნასილებს აღადგენდნე და არ გამოცვლიდნენ)
მე: კი მაგრამ რას ქვია აღადგენთ , ცენტრში მითხრეს არ აღდგებაო, მეორე სახელოსნოშიც მითხრეს არ აღდგებაო და თქვენ მეუბნებით აღდგებაო? ან რატო მაძლევთ აღდგენის ფულს, აღდგენილი და ახალი ნაწილი მონაცემებით რა თქმა უნდა განსხვავდება, ჩვენ კი კონტრაქტში გვიწერია "გადმოგცემთ იგივე მახასიათებლების ავტომობილს" რაც ჩემი აზრით ავტომატურად გამორიცხავს ნაწილის აღდგენის ვარიანტს.
დათო: სამწუხაროდ ჩვენ მეტს ვერ გადაგიხდით, თუ გინდა ეს თანხა აიღე ან ჩვენ გაგიკეთებთ.
მე: მოვიფიქრებ
დღე 3
გავიკითხე იურისტებთან და ასე მითხრეს შეგილია უჩივლო მარა კაიიი ხანი გაგეწელებაო და მაგარს გაგაწვალებენო, იქნებ დაეთანხმოო და თითონ გააკეთონ და თუ არ მოგეწონება მერე ვნახოთო.
გავარკვიე და დაუკავშირდი მაგათ უფროსს ვინმე დიმიტრის.
* * *
მე: ბატონო დიმიტრი აი ესეთი სიტუაციაა:
დათო მეუბნება რადიატორი აღდგებაო, არადა ზედ სულ პროპელერები ეტყობა, წყალი გაუშვა და ღმერთმა უწყის კიდე რა ჭირს, ან რატო უნდა აღადგინონ სადმე გზაში რო გავჩერდე მერე??
ასევე უნდათ რო აღადგინონ პროპელერები, არადა პრთებია აქ მოტეხილი, მარა მერე რაო ამას მივაწებებთო. კაროჩე დებილი თუ არ ხარ ან ფიზიკაში ერთხელ მნაინც თუ ჩაგიხედია მიხვდები რო პროპელერის ტრიალისას ერთ მხარეს სხვა მასა როა დროთა განმავლობაში გაცვდება და აუცილებლად გატყდება. მარა ჯიპიაი გარანტიას მადზლევს რო ეგ არ მოხდება:LOOOOOLLL:))))))
იგივე ეხება ბამპერს და კაპოტს, კრილოზე არ მაქ პრეტენზია არაა დზაან დაზიანებული.
დიმიტრი: ღმეთო ჩემო, ეს რა მოგსვლია, არააა დზმაო პრობლემა, ხვალვე გავარკვევ რაშია საქმე, და ყველაფერს გამოვცვლით.
მე: კარგი დიდი მადლობა, დზლივს ვიღაცას რაღაც ესმის.
* * *
მე: ბატონო დიმიტრი აი ესეთი სიტუაციაა:
დათო მეუბნება რადიატორი აღდგებაო, არადა ზედ სულ პროპელერები ეტყობა, წყალი გაუშვა და ღმერთმა უწყის კიდე რა ჭირს, ან რატო უნდა აღადგინონ სადმე გზაში რო გავჩერდე მერე??
ასევე უნდათ რო აღადგინონ პროპელერები, არადა პრთებია აქ მოტეხილი, მარა მერე რაო ამას მივაწებებთო. კაროჩე დებილი თუ არ ხარ ან ფიზიკაში ერთხელ მნაინც თუ ჩაგიხედია მიხვდები რო პროპელერის ტრიალისას ერთ მხარეს სხვა მასა როა დროთა განმავლობაში გაცვდება და აუცილებლად გატყდება. მარა ჯიპიაი გარანტიას მადზლევს რო ეგ არ მოხდება:LOOOOOLLL:))))))
იგივე ეხება ბამპერს და კაპოტს, კრილოზე არ მაქ პრეტენზია არაა დზაან დაზიანებული.
დიმიტრი: ღმეთო ჩემო, ეს რა მოგსვლია, არააა დზმაო პრობლემა, ხვალვე გავარკვევ რაშია საქმე, და ყველაფერს გამოვცვლით.
მე: კარგი დიდი მადლობა, დზლივს ვიღაცას რაღაც ესმის.
* * *
დღე 4
მე: ბატონო დიმიტრი რა ხდება რა გადავწყვიტეთ?
დიმიტრი: ვარკვევთ რაღაცეებს
დღე 5
იგივე
დღე 6
შეხვედრაზე ვარ

)
დ.ა.შ.
დღე 9
დიმიტრი: ჩვენ დავასკვენით რომ ჩვენ რო გაგაგზავნეთ სახელოსნოში ისინი იტყუებიან

:)LOLL:))
და რეალურად საქმეს ამდენი თანხა არ ჭირდება.
მე: ვუხსნი რომ არ მაინტერესებს და მინდა რომ რადიატორები , კაპოტი და ბამპერი გამოიცვალოს.
დიმიტრი: კარგი არ არის პრობლემა გაგირკვევ.
დღე 10
დიმიტრი: ერთი სიტყვით ჩვენ შეგვიძლია ავანაზღაუროთ მარტო რადიატორები და ფარები, დანარჩენების აღდგენის ფულს მოგცემთ
კაროჩე იმდენი მარბენინეს და მაწვალეს და იმდენი დრო დავკარგე, ნუ მეც ვმუშაობ რა და არ მცალი, რო დავეთანხმე, ვიფიქრე ნუ კაპოტი კაპოტია რკინაა და ჯანდაბას, და რაც მთავარია რადიატორებს გამომიცვლიან მეთქი.
დიმიტრი: ოღონ ჩვენ გაგიკეთებთ, თუ ეს სქემა არ მოგწონს შეგიდზლია დაწერო განცხადება
მე: კი მაგრამ მე არ მაქ გარანტია რომ თქვენ რაიმეს არ შემტენით და არ მომატყუებთ იმიტო რო მაგის მეტს არაფერს აკეთებთ აქამდე და როგორ გენდოთ?
დიმიტრი: მე გადზლევ გარანტიას რო ყველაპერი კარგად იქნება, და თუ გინდა როცა რადიატორებს და ყველაფერს ვიყიდით მიდი და დაესწარი რო ყველაფერი ახალია
* * *
დღე 13
ნუ მე დავეთანხმე, ვიფიქრე ბარემ ერთიანად გააკეთებენ და თუ რამეა პასუხს მოვთხოვ მეთქი, თან მე რო გამეკეთებია დზაან ბევრი უნდა მერბინა და ცოტა არ იყოს დრო არ მქონდა.
მანქანა მივიყვანე ჯიპიაიში და დავტოვე, ასე მითხრეს 7 დღეში იქნებაო.
* * *
დღე 16
მივიდი მანქანის სანახავად,:
ვხედავ ფარებს აზომებენ, ცალი ყვითელია ცალი ვერცხლის ფერი და თან ორივე ნახმარია. კაპოტზე წინა მხარეს ოღროჩოღროებია და გლაზუკები არ ზის კარგად და ახალის მაგივრად ნახმარ რადიატორებს დებენ.
ვეუბნები ხელოსანს: ესენი გამოსწორდება?
ხელოსანი: რა თქმა უნდა ახალივით იქნება გარანტიას გადზლევ
მივედი დათოსთან
მე: დათო აქ ვხედავ ფარები სხვადასხვაა და თან ძველ რადიატორებს რატო მიყენებთ ხო შევთანხმდით ახლებზე?
დათო: რა ვქნა ასე გამოვიდა და

:)LOOOOL:)


მე: რა გამოვიდა, ის რო ფარები სხვადასხვაა?
დათო: ხო ერთი ფარი ახალია მარა მეორე ახალი ვერ ვიშოვეთ. ((ტყუილი ორივე ნახმარია, პროსტა ერთი კაი ნახმარია და მეორე ცუდი))
* * *
ურეკავ დიმიტრის
მე: (აუხსენი სიტუაცია) დიმიტრი ხო შევთანხმდით რო ეს ნაწილები ახლები იქნებოდა და რას აკეთებთ?
დიმიტრი: რას ლაპარაკობ? ეხლავე დაურეკავ და ვეტყვი რო შეცვალონ, პრობლემა არ გექნება იმ ფარებსაც გამოვცვლით რა თქმა უნდა.
დღე 18
მივედი და რა მხვდება:
ფარები იგივეა, კონდეციონერის რადიატორი ნახმარია ჩაყენებული, კრილო ალაგალაგაა დაშპაკლული, ზაზორები ისევ ისე არ ზის მიუხედავად იმისა რო ხელოსანმა თქვა დაჯდება გარანტიას გაძლევო, მარა ზატო გამოუცვლიათ წყლის რადიატორი

:)LOOOOL)))
* * *
ურეკავ დიმიტრის
მე: კი მარა ხო შევთანხმდით რო ესენი უნდა გამოცვლილიყო რა ხდება?
დიმიტრი: ნუ შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს ნახმარი იქნება თუ ახალი, მთავარია კარგად მუშაობდეს.
კაროჩე იმენა ამასხა მარა ნუ აზრი არ ქონდა არაფერს რა ვერ ვაგნებინებ ტიპებს და თან დრო გადის და მაგით სარგებლობენ რა.
მე: კაი ჯანდაბას არა აქ აზრი, მარა ერთი ფერი მაინც დამიყენეთ ეს ფარები სვეტა მუზიკასავით რო არ იყოს.
დიმიტრი: რა თქმა უნდა ეგ გამოიცვლება და ერთნაირი იქნება, გარანტიას გადზლევ.