კარგი, ცოტაოდენ ინფორმაციას დავწერ მაინც აქ ქიუნეტის შესახებ
( ისე არცერთი ქიუნეთელი არ საუბრობს დეტალებზე. მიზეზი მარტივია: აქ, ქსელში ბევრი ვერ გაიგებს და მაინც აფიორად და ტყუილად მიიჩნევს ყველაფერს და დაიწყებენ დიდი და დამამტკიცებელი ტექსტების წერას, რომ ეს ყველაფერი ტყუილია, რომ არ ენდოთ ხალხო და ასე შემდეგ.. შესაბამისად სხვას მოტივაცია და დაინტერესება ეკარგება ამ საქმის მიმართ, ასე უფუჭდება სახელი კომპანიას)
კომპანია დაარსდა 1998 წელს აზიის ეკონომიკური კრიზის დროს, რომელიც დღეს ცნობილია, როგორც QNET;
ამ საერთაშორისო კომპანიის დამაარსებლები არიან Vijay Eswaran და Joseph Bismark, რომლებმაც 1998 წელს გახსნეს კომპანიის ოფისი ჰონგ-კონგში. QNET იყო პირველი კომპანია, რომლიც დაუპირისპირდა იმ დროს დროს არსებულ და ყველაზე გავრცელებულ) პირდაპირი გაყიდვების პრინციპს (door-to-door direct selling) და გახდა პირველი კომპანია, რომელმაც ინტერნეტ სივრცეში გადაიტანა ქსელური მარკეტინგი, სადაც მან დაიწყო ზვირადღირებული სამკეულების, საათების, ნუმიზმატიკური ნაწარმის გაყიდვა;
QNET-მა უკვე გადაინაცვლა მთელს სამხრეთ აღმოსავლეთ აზიაში.
კოპანიამ გააფორმა აღსანისნავი ხელშეკრულება და მოიპოვა ოფიციალური მარკეტინგის უფლება 2002 წლის FIFA World Cup Korea Japan-ის ქულების პროგრამაში.
QNET-მა დანერგა ახალი პროდუქტი - ტურისტული პაკეტები და მის ინტერნეტ მაღაზიაში უკვე 100-ზე მეტი სახეობის პროდუქტის გაყიდვა დაინერგა;
QNET-ის ოფიციალური წარმომადგენლობები გაიხსნა უკვე ავსტრალიაში, გაერთიანებულ ემირატებში, დიდ ბრიტანეთში, ფინეთსა და აღმოსავლეთ ევროპაში;
QNET იყო ერთ-ერთი პირველი ვინც დაეხმარა 2004 წლის დეკემბერში აზიის ცუნამის შედეგად დაზარალებულ მოსახლეობას;QNET-მა გახსნა წარმომადგენლობა ევროპაში და თურქეთში;
QNET წარმოადგენდა ინგლისის პრემიერ ლიგის გამხსნელ მატჩს; QNET გახდა მანჩესტერ სიტის სპონსორი.
როგორ გგონიათ ეს კომპანია, თაღლითური სქემით რომ იყოს აწყობილი, ხალხს ატყუებდნენ, 17 წელი იარსებებდა?! ხო მანამდე ჩამოიშლებოდა. კომპანიას აქვს სწორი და მათემატიკური ზუსტი გათვლა. თვითონ ხო სარგებლობს და სარგებლობს, მაგაზე არავინ დავობს და ხალხსაც ასარგებლებს! ამაშია მისი ძალა!
ეხლა კი აქ, ფორუმ.ჯე_ზე გამოჩნდება ვიღაცა ჭ ტიპის ადამიანი და დაიწყებს Qnet_ზე რაღაც სისულელეების მოჭორვას!

კომპანიამ ქსელურ მარკეტინგში დაიპყრო მთელი მსოფლიო და ქართველი რის ქართველია თუ რაღაცა ნაკლი არ მოუძებნა!!

))))))