Lenstaber ატონო მეს რულად გადავხედე თქვენს ვპს სერვერს 1. ამ დრომდე არ ქონია სერვერს შეფერხება აქ მყოფი სხვა მომხმარებლეიც დამეთანხმებიან როდესაც ვირტუალურ სერვერს ყოდულობ ჩვენ ვართ მის გამართულად მდგომარეობაზე პასუხისმგებელნი და უწყვეტ კავშრზე თქვენ დააყენეთ თქვენი პროგრამები ასევეfirewal ყოველივე ამის შემდეგ ჩვენ ვერ გაგცემთ პასუხს რა ხდება შიგნით ტქვენს სერვერზე რადგან თქვენ შეცვლილი გაქვთ ჩვენს მიერ მოწოდებული სამომხმარებლო პაროლი. 2. რაც შეეხება მოწერას პრობლემა რომ ყოფილიყო ჩვენგან წარმოშობილი შესაბამისად ჩვენ ვიყავით დროზე პასუხისმგებელნი რადგან არ იყო პრობლემა ჩვენი მხრიდან და რა დროსაც გვწერდნენ იმ დროს გეუბნებოდით ასევე ჩვენ დაგიკოპირეთ კიდევაც მათი მონაწერი და თავად ნახეთ. რაც შეეხება ამჟამად ჩართულია თქვენი იპ მისამართი წვდომა ხორციელდევა remote administrator -იდან დანარჩენს ვერ ვხედავთ შგინით სერვერს რადგან თქვენ გამოცვლილი გაქვთ პაროლიდა ჩენ არ გვაქვს წვდომა.საწყენია უბრალოდ თქვენს ნებისმიერ მოტხოვნას არ ტოვებენ უპასუხოდ და ეს პოსტი ნამდვილად არ იყო თქვენგან დასაწერი.
"[4/27/2016 9:40:12 PM] ini.ge ჯგუფი: Dear Customer,
Please note that our technical teams will intervene on your server ns3607771.ip-151-80-22.eu in 15 minutes in order to carry out the following intervention:
Server check
აი ეს დაგიკოპირეთ.
The intervention should start very soon and the total time for the
intervention will depend on what the problem is. Once the intervention is
over, you will receive confirmation via email. I have also noticed that you
have a ticket open for this issue (ticket#2016042719058522). For any
additional information on this case, I would suggest replying to us directly
on ticket#2016042719058522 for a better and faster response.
ასევე გადავხედე სხვა თქვენს თხოვნებს ყველა თხოვნაზე პასუხი გაცემული გაქვთ 2-5 წუთის განმავლობაში.
[4/27/2016 9:40:28 PM] ini.ge ჯგუფი: Hello,"
This post has been edited by inigroup on 28 Apr 2016, 10:09
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)