inigroupკი ეგ გასაგებია მაგას უკვე მივხვდი, მაგრამ თექნიკურმა დახმარებამ რატომ არ გადაამოწმა ჩემი აქაუნთი/სერვისები და რატო არ ახსენა პასუხში რომ "თუ მოლოდინში მყოფი სერვისია გაუქმების ფუნქცია არ ექნებაო" ამან შემიყვანა გაურკვევლობაში და სრულიად უაზროდ თვენი ტექნიკური დახმარების გამო დავკარგე ამდენი დრო ამ კნოპკის ძიებაში!
ეგ "ამომწურავი პასუხი" თქვენ არ უნდა გაგეცათ ეს უნდა გაეცა პირველივე კითხვაზე ტექნიკურ დახმარებას, როცა მე 6 ჯერ მივწერე ამ ტექნიკურ დახმარებას და მან კიდევ უფრო გაურკვევლობაში შემიყვანა!
მაინც დიდი მადლობა დახმარებისათვის, მაგრამ თქვენი ჩარევის გარეშე ალბათ ასეც დარჩებოდა პასუხ გაუცემელი, შემდეგში შეეცადეთ ყველაფერი გაანალიზოთ და გასცეთ სრული პასუხი და არ გასცეთ ასეთი პასუხები როგორც ეხლა სცემთ: