inigroupპირველ რიგში გასწავლი რომ როცა მომხმარებელს ონლაინ დახმარება,ტელეფონი არ პასუხობს ბოდიშს იხდიან

და არა აქეთ ადანაშაულებენ

1) ლოდინის რეჟიმიოო,რა ლოდინის რეჟიმი 2 საათი მქონდა ჩატის ფანჯარა ჩაკეცილი არავის არ უპასუხია
2) ტელეფონი საიტზე არ უნდა ეწეროს? პოსტში უნდა ვეძებდე?
აი სულ არ მაინტერესებს ვის ემსახურები თუნდაც პენტაგონს ემსახურებოდე ყველა მომხარებელი ერთი ვერ იქნება მესმის მაგრამ ონლაინ დახმარება 2 საათის მანძილზე უნდა წერდეს.
კი ვარ სისტემაში რეგისტრებული და 03:06 მოწერილ წერილზე მიპასუხეს ეხლა 10:34-ზე (ამას ეძახი 15-30 წუთს)?
ან რა რიგი იყო ესეთი რომ 03:06 - დან 10:34 ამდე ვერ მიპასუხეს?

))

NS მისამართებს ვითხოვდი თან უმარტივესი

)
რავიცი რა გითხრა ბოდიში მაინც მოგეხადა ლოდინისთვის გასაგები იქნებოდა მაგრამ ამტკიცებ გვაქ 24/7-ზე დახმარებაო და აბა როგორ:
ონლაინ დახმარებამ 2 საათი არ მიპასუხა !! ეგრევე კი არ დამიხურიოა 2 საათი ველოდოე.
კარგი ონლაინ დახმარებას თავი დავანებოთ მოგწერეთ მომხარებლის პანელიდანაც საიდანც იდიაში 15-30 წთ უნდა მიპასუხოთ მაგრამ დილით როცა გაიღვიძეთ მიპასუხეთ

( რავიცი წარმატებები..