ჯერ ერთი ეგ შავი ზვიგენი სულ არ მიუღიათ შეიარაღებაში. აქცენტი ალიგატორზე გაკეთდა. ხოლო თავად ალიგატორი ორადგილიანი იგივე შავი ზვიგენია KA 50 ( ამ შავი ზვიგენს იმდენი ნაკლოვანება აქვს არც ჩამოვთვლი)
რუსების მთავარი დამრტყმელი ვერთმფრენი არის MI 28 "ღამის მონადირე". და წესით ის უნდა შევადაროთ AH 64 აპაჩის. რუსული მანქანის მთავარი ნაკლი არის მისი საბრძოლო შესაძლებლობები, რომლებსაც საბრძოლო მანქანის ავიონიკა. ანუ საბორტო რადიოელეკტრონული სისტემები განაპირობებს. ამ მხრივ MI 28 დიდად . . ძალიან დიდად ჩამოუვარდება ამერიკულს
თუ ძმა ხარ ნუ უყურებ ამ ციფრებს. ვის რაში აინტერესებს რომელი ვერთმფრენი უფრო სწრაფია (AH 64, MI 28 თუ KA 50), რომელი უფრო მანევრირებადია და რომელი უფრო მალე კრიფავს სიმაღლეს?
საბრძოლო ვერთმფრენს 270 კილომეტრი ექნება საათში სიჩქარე თუ 400 აქვს მნიშვნელობა?
მთავარია შეიარაღება, ავიონიკა და შესაძლებლობები რომლებსაც ეს ორი უკანასკნელი განაპირობებს. აი რას წერენ რუსი ექსპერტები MI 28 ზე
Самым большим и первым главным недостатком Ми-28Н является недоработанное бортовое радиоэлектронное оборудование, которое не позволяет автоматизировать процесс залповой стрельбы по выделенным по степени важности объектам поражения и значительно сократить время нахождения вертолета под прицельным огнем противовоздушной обороны противника. Неэффективное БРЭО, выполненное с использованием зарубежной элементной базы, свидетельствует о продолжающейся деградации возможностей боевого применения Ми-28Н.
Для поражения целей летчик, чтобы их обнаружить, должен подняться до высоты не менее 50 м в условиях равнинной местности, при которых по вертолету способны работать все средства ПВО. Время поиска цели и применение вертолетного вооружения всегда значительно больше, чем время реакции современных комплексов ПВО. Шансов выйти из зоны поражения малоскоростной (250–320 км/ч) вертолет не имеет. Применительно к такой ситуации БРЭО «Апач Лонгбоу» резко превосходит аналогичное оборудование Ми-28Н. Создатели американской машины, в отличие от своих российских (советских) коллег, хорошо понимали, что все, что летает, не может иметь серьезного бронирования. Поэтому для «Апача» было разработано высокоинтеллектуальное БРЭО, позволяющее значительно сократить время на обнаружение и поражение целей.
ყველაზე დიდი ნაკლი MI 28 ის არისო მისი არასრულყოფილი საბრძოლო სისტემებიო. მას არ შეუძლია ერთდროულად რამოდენიმე სამიზნეზე მუშაობა. ზალპური ცეცხლის წარმოება. როცა ერთ რაკეტას ისვრის მიზანს სანამ არ გაანადგურებს სხვა მიზანზე ვერ გადაერთვება. თან რაკეტაც ბოლომდე უნდა მართოს. ეს უდიდესი ნაკლია, ეხლა წარმოიდგინე რამდენი წამი დასჭირდება მას მიზნის გასანადგურებლად. და თუ ამ დროს მას სპაიდერი, ან გეპარდი ან რავი სხვა საზენიტო უმზინებს ამან რა ქნას?
ამას გარდა თავად სამიზნეზე გასასვლელად MI 28 ს არააქვს სხვა თანამედროვე საშუალებები. შეგახსენებ როპმ აპაჩის აქვს ორი ძალიან მძლავრი რადარი, ერთი მილიმეტრული აქტიური, და მეორე პასიური. რომელთა წყალობითაც მას აქვს საშუალება ბრძოლის ველის სრული სურათი ქონდეს. აპაჩიმ იცის სად არის მოწინააღმდეგის (ვთქვათ რუსების) ტანკი, ბეემპე, "ტორი" თუ "პანცირი". ამ ყველაფერს საბორტო სისტემები დისპლეიზე უგდებენ და სამიზნეებს პრიორიტეტებად ყოფენ (პირველ რიგში სახიფათო სამიზნეები ლაგდება, საზენიტო სისტემები)
. .. . რუსულზე კიდე როგორ ხდებაო? ვერთმფრენი 50 მეტრ სიმაღლეზე უნდა ავიდეს, მოახდინიოს სამიზნის აღმოჩენა. შემდეგ აღმოჩენილ სამიზნეზე გახსნას ცეცხლი და დაელოდოს მათ განადგურებას

და ამას ეძახი შენ მაგარს? ამ ვერთმფრენებით ომში კამიკაძე მფრინავებს თუ გაუშვებ. ნუ ეხლა ჩვენთან კი გაიჯეჯილებენ. კროკოდილებით ჯეჯილობდნენ და კროკოდილოებს ესენი კი ჯობია, მაგრამ რეალურად ძლიერ მოწინააღმდეგესთან სუსტია ძაან ეგ შენი ნაქები ვერტუშკები