არა რაციები იმუშავებენ ასე თუ ისე ერთ სიხშირეზე,იმიტომ რომ ყველა რაციას სიხშირიეთა ერთნაირი დიაპაზონი აქვს(ნუ უმეტესობას).
ამერიკულ ჰარისებს 30 დან 108 კილოჰერცი თუ მეგაჰერცი აქვს(აღარ მახსოვს რომელზე მუშაობენ რაციები),ისე 88 მერე იკრძალება წესით იმიტომ რომ ეგ სამოქალაქო სიხშირეებია და რადიოსადგურები იყენებენ 88 იდან 108-მდე,ამერიკულს რა პონტში ქონდა 108-მდე არ ვიცი.
30-სს ქვემოთ წყალქვეშა ნავები იყენებენო მასე მითხრა ერთმა ბერძენმა.
რუსულებიც მაგ დიაპაზონში არიან 30-88.
უბრალოდ საქმე იმაშია რომ ძველი რუსული რაციები ერთ სიხშირეზე ყენდება და ადვილია მოძებნა და მოსმენა,ახალი ჰარისები კიდევ გამოირჩევიან სკანირების სისტემით,ანუ წამში რამდენიმე სიხშირეს იცვლის და მოსმენა თითქმის შეუძლებელია,მაგიტომ უნდა შეიცვალოს რაციები ტანკებზე რომ მოსმენა,პერეხვატი და პამეხები რაც შეიძლება შემცირდეს.
**********************************************
**********************************************
ეს T-90C სურათია დააკვირდი ზაზორებს კოშკურაზე მოთავსებული დინამიურ დაცვის ელემენტებს შორის.
მეორე კიდევ T-90CA,მის დინამიურ დაცვის ელემენტებს ეგ ზაზორები აღარ აქვთ.
და კიდევ გააჩნია მიზნის ავტომატური კონტროლის სისტემა.

********

*******
ეს კიდევ მთლიანი ბაეკომპლეკტი.
სიღრმეში ჩანს მართვადი რაკეტები.
მერე მსხვილკალიბრიანი ტყვიამფრქვევის ლენტები.
მერე მოდის პადკალიბრენნი ჯავშანგამტანი ჭურვები.
მერე კუმულაციური ჭურვები.
ბოლოს კიდევ წინა პლანზე მსხვრევად-ფუგასური ჭურვები.
მარცხნივ კიდევ ლენტები PKT-სათვის.

***********
***********
ეს T-80БВ-ეს შიგნითა მოწყობილობა:
Т-80БВ--объект 219РВ--1985 г. серийный вариант Т-80Б с навесной динамической защитой «Контакт»; боевая масса 44,5 т
Т-80Б объект 219Р 1978 г. установлен КУВ 9К112-1 «Кобра» и СУО 1А33 (лазерный прицел-дальномер 1Г42, БВ 1В517, стабилизатор 2Э26М, блок разрешения выстрела 1Г43, комплект датчиков), пушка 2А46-2, система запуска дымовых гранат 902А «Туча», усилено бронирование башни, с 1980 г. устанавливался двигатель ГТД-1000ТФ (1100 л.с.) и башня, унифицированная с Т-64Б, с 1982 г. устанавливалась пушка 2А46М-1 «Рапира»; боевая масса 42,5 т
შაფიორის სამუშაო ადგილი:

ეს კიდევ მისი პრიბორები,ნათლად ჩანს სიჩქარის დაჩიკი,აწერია 100km/h.

ეს კამანდირის სამუშაო ადგილი:

ეს კიდევ ნავოდჩიკის ადგილი.

**********
**********
ეს კიდევ Leopard 2A5 ეკიპაჟის სამუშაო ადგილები.
На обоих образцах для войсковых испытаний (TVM) в 1991/1992 годах были проведены тактико-тыловые войсковые испытания. На переднем плане TVM1 (мин.) (минимальный отрыв), а на заднем плане TVM1 (макс.) (максимальный отрыв). Основное отличие между обеими машинами заключалось в том, что TVM1 (макс.) был оснащен электрическим стабилизатором вооружения и тепловизионным устройством для командира, в то время как TVM1 (мин.) имел гидравлический СТВ повышенной эффективности, и бинокулярный прицел командира.
Следующий танк "Леопард-2" был переоборудован в образец для войсковых испытаний TVM2 mod. Дополнительные испытания этой машины были проведены с августа по ноябрь 1993 года и с июня по сентябрь 1994 года.
Первые 225 танков "Леопард-2А5" с повышенной боевой эффективностью (KWS) 1-й партии и 125 машин 2-й партии были переданы немецким сухопутным войскам 30 сентября 1995 года.
ეს ალბათ ნავოდჩიკის ადგილია

***********
ესა ალბათ შაფიორისა.

***********
ესა კიდევ კიდევ კამანდირისა.
* * *
ეს ლეკლერკის კოშკურის ნახაზი,როგორც ჩანს 22 ჭურვია მოთავსებული მხოლოდ ნიშაში,დანარჩენი 18 კორპუსში დევს.

ეს კიდევ ლეკლერკი შიგნიდან:

ეს მეორე სერიის ლეკლერკის მძღოლ მექანიკოსის განყოფილება:



ესეც შიგნიდან:






ეს კიდევ მისი აკუმლიატორები,ამდენი საჭიროა მტელი ელეკტრონიკის კვებისთვის.

ეს კიდევ თურქეთის ტენდერისთვის გამზადებული,დინამიური დაცვით,თუმცა ბუნებაში არ არსებობს.
This post has been edited by scout on 2 Jun 2007, 13:00