#14055785 · 30 May 2009, 00:30 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
Giorgi001
| QUOTE | | 1. ესე იგი გამოდის რომ აქტიურფაზირებულ რადარს და არააქტიურ ფაზირებულ რადარს შესაძლებელია რომ ხედვის არე (5M2 ზედაპირის მქონე საფრენი აპარატის აღმოჩენის თეორიული მანძილი) ერთნაირი ქონდეთ, თუ აქტიურს მეტი უნდა ქონდეს წესით? |
გააჩნია-მაგალითად Su-35BM პასიურ ფაზირებული რადარი Irbis-E უფრო შორს დაინახავს ვიდრე გრიფენის-რაფალის,ევროფაიტერის და F-35 აქტიურფაზირებული რადარები. მაგრამ ნაკლებად დაცული იქნება რადიო ხარვეზებისგან და ნაკლებად მრავალფუნქციური იქნება. მაგრამ აი F-22 აქტირუფაზირებული რადარი ჯობნის მაგ ირბისს ხედვის სიშორით.
| QUOTE | | 2. აქტიური რადარის აღმოჩენა ხომ უფრო ადვილია ვიდრე არააქტიურისა? თუ კი, მაშინ გამოდის რომ რუსები უფრო ჭკვიანურად მოიქცნენ, რადგან არააქტიურებს აყენებენ (ჩემი ინფორმაციით) თავიანთ გამანადგურებლებზე? სადაც არააქტიური შექმნეს, იქ აქტიურის შექმნა პრობლემა არ უნდა იყოს მაგათთვის?! |
პრინციპში კი მაგრამ აქტიურ რადარას აქვს ერთი ასეთი საინტერესო თვისება,უფრო სწორედ მუშაობის რეჟიმი-LPI ანუ რადარი მუშაობს დახურულ სიხშირეზე და მისი აღმოჩენა და შესაბამისად მისთვის ხარვეზების შექმნა საკმაოდ ძნელია. მეორეში კიდევ ცდები პასიური ფაზირებული ცხაურიანი რადარი უკვე წარსულის სიტყვაა-მომავალი აქტიურფაზირებულ ცხაურებზეა. პასიურები აგერ უკვე 30-წელზე მეტია გამოიყენება ავიაციაში-პირველი თვითმფრინავი პასიურ-ფაზირებული ცხაურით იყო B-1. პირველი გამანადგურებელი იყო MiG-31-ი(რადარი ზასლონით) პირველი აქტიურ-ფაზირებული ცხაურით იყო F-15(AN/APG-63(V)2-ით) და მეორე F-22(AN/APG-77). მერე მოყვა F-18 სუპერ ჰორნეტი. და ეხლა ყველა მაგაზე გადადის. აი წაიკითხე საინტერესო რამე წერია აქტიურ-ფაზირებულ რადარებზე: http://www.militaryparitet.com/html/data/ic_news/156/
--------------------
“Yea though I walk through the Valley of the shadow of Death, I shall fear no evil...because I am the meanest motherfucker in the Valley.”
― Bruce H. Norton, Force Recon Diary, 1969: The Riveting, True-to-Life Account of Survival and Death in One of the Most Highly Skilled Units in Vietnam
|