ვააა რომელი წლის დამთავრებული გაქვს ბატონო

. მიხარია ჩემიანეს რო ვხვდები ხოლმე

.
ისე ბენზინის 2 ტაქტიანზე მეტად ეფექტური დიზელის 2 ტაქტიანია, იმტო რომ ბენზინისას კარტერში ზეთი არ უსხია, ბენზინს მოყვება თან და იწვება კამერაში. თან შეკუმშვისას როცა კამერის განიავება ხდება დამწვარი გაზები რჩება კამერაში და დაუწვავი გადის გარეთ

. იმ დროს როცა დიზელში დაბლაკარტერს ზეთი აქვს, ანუ მუშაობს როგორც ჩვეულებრივი ძრავი, და განიავება კიდე სუფთად ხდება. იმიტომ რომ მარტო კომპრესირებული ჰაერი ებერება კამერაში. ხოლო საწვავი უშუალოდ შეკუმშულ ატმოსფეროში იფრქვევა აფეთქების წინ

. ჩემ ბიძაშვილს ჰქონდა რაღაც გერმანული ძრავი. 2 ტაქტიანი დიზელი იყო, თუჯისგან იყო ჩამოსხმული ის ოხრობა სულ

. 4 ცილინდრი ქონდა და გინდა დაიჯერეთ გინდა არა და 8 ცილინდრიან ბენზინის ძრავს ცვლიდა საკმაოდ წარმატებულად ზილ 130 ზე

. მაგარი ჩათლახი კი იყო ის ოხერი ისა. რო აერია ერტხელ ძლივს დაარეგულირა, მერე მეორედ რომ აერია ამის გამსწორებლის დედაცო და ჯარათში ჩააბარა
defender2008