მიწა-მიწა კლასის რაკეტა ფრენის რომელ ტრაექტორიაზე აღწევს მაქსიმალურ სიჩქარეს?
რატომ დამებადა ეს კითხვა?
აქ წერია >>> Скорость полета - 2100 м/с // Скорость у цели - 700-800 м/с <<< საუბარია Iskader-M ზე.
http://military.tomsk.ru/blog/topic-185.htmlთუ დადგინდა რომ ფრენის საწყის ეტაპზე მისი სიჩქარე არ აღემატება 900 მ/წ, გამოდის რომ თეორიულად მისი ჩამოგდება არაა პრობლემა Pechora-2T თი.
გამომდინარე იქედან რომ ამ კლასის რაკეტები ინარჩუნებენ მაქსიმალურ სიზუსტეს მაშინ, თუ კი ისინი მინიმალურ მანძილზე მიფრინავენ, გამოდის რომ მათი გაშვება უნდა მოხდეს წესით ან სამაჩბლოს ტერიტორიიდან, ან ჩრდილოეთ კავკასიონიდან - პირდაპირ საზღვრიდან. თუ ჩვენ მიერ იქნება განტავსებული ზემოთ ნახსენები ჰთს სადმე თრუსოს ხეობაში, გამოდის რომ ისაკნდერის სტარტს შევძლებთ დავაფიქსიროთ უმალვე და რაკეტაც გავმიზნოთ.
თუ დავუჯერებთ ამ სტატიის ავტორს, გამოდის რომ ისკანდერის ჩამოგდება შესაძლებელი იქნება აგრეთვე მიზანთან, ფრენის ბოლო ტრაექტორიაზე, რადგან მისი სიჩქარე არ აღემატება 700-800 მ/წ, Pechora-2T კი ძალუძს 900 მ/წ-ით მფრენი სამიზნის განადგურება.
ესაც შედარება ჩვენთან ჩამოვარდნილი ნაწილების და ისკანდერის რაკეტის.
* * *
David_S"ბოროტი" ხმები ამბობენ რომ რაკეტა Т-382 არა ბელორუსების, არამედ ამათი წარმოებისააო
http://www.luch.kiev.ua/russian/main.htm 
თუმცა საიტზე არანაირი ინფორმაცია ამის თაობაზე არაა სამწუხაროდ.
ეს კი აწეული შასი (პოზიცია off road)

აქ კი Buk-ი მაგ შასიზე პოზიცია off road.
http://www.tvzvezda.ru/news/forces/content...nnogo_2905.htmlაქ ძალიან საინტერესი ვიდეოა, სადაც ამბობენ რომ რაკეტები უკრაინელებმა შემოგვთავაზეს თავისიო

აქ კი ბმულია სტატიით
http://alternathistory.org.ua/belorussko-u...zrk-t-38-stilet * * *
ხო და რა გვინდა:
1. ეს ბელორუსიული მაღალი გამავლობის შასი
2. შვეუდრი FCR Eagle თავისი ცეცხლის მართვის სრული სისტემით
3. უკრაინული T-832 რაკეტები, რადგან შვედური ძვირი ეღირება
This post has been edited by Giorgi001 on 7 Nov 2010, 22:56