პროსტო გშ-23-ს რას ეძახი? ან სად უნდა დავკიდოთ
upk-23-250 როგორც ვთქვი 218 კგ-ს იწონის, L-39C-ს ცენტრალური პილონი არ აქვს, ცალ ფრთაზე დაკიდება კიდე შეიძლება? დაგვერდებას არ გამოიწვევს?
ცარიე;ლი გონდოლა 78 კგს- იწონის, ვთქვათ ორივე პილონზე დავკიდეთ და ჭურვების არასრული მარაგი დავატანეთ. ასე შეიძლება, მაგრამ რაც ცარიელი გონდოლა უნდა ათრიო დამატებით, იმას ჯობია, კიდე საბრძოლო მასალები წაიღო
მაშინ უნდა გადავაკეთოთ ცოტა თვითმფრინავი
1 ვარიანტი, გავუკეთოთ ცენტრალური პილონი
2 ვარიანტი ცხვირში დავუყენოთ ქვემეხი , 50კგ-ს იწონის (ორლულიანი),
1 ლულიანი რო გავუკეთოთ (ლაზიკას ნაირი, უფრო მსუბუქიც იქნება) +50-75 ჭურვი და 2 P-60-ისაც დაჩება აგილი საბრძოლო დატვირთვის ნიშაში ალბათ
45კგ-ს იწონის 1 P-60 + АПУ-60-1 32კგ-ს, ანუ სულ ორივე პილონზე 154კგ
თუ საბრძოლო დატვირთვა 250კგ აქვს-გვრჩება 96კგ ქვემეხისთვის, თუ 284კგ მაშინ 130კგ
გშ-23 50კგ-ს იწონის, ცალ-ლულიანი უფრო მსუბუქი იქნება ალბათ და მეტ საბრძოლო მასალასაც წაიღებს
p.s ლაზიკას ქვემეხი უფრო მძიმეა მგონი, zu-23-2-ის (75კგ-ს იწონის, ოღონდ არაა მითითებული ერთი ლულა თუ ორივე (ისე უფრო გრძელი კი ჩანს გშ-23-თან შედარებით))
ისე არც კპვტ იქნებოდა ცუდი, მაგრამ ეგეც კაი მძიმეა 50-კგ, მაგრამ სამაგიეროდ საბრძოლო მასალას წაიღებდა ბევრს (უფრო მსუბუქი იქნება) და თან სროლის შედარებით დაბალი ტემპი ექნებოდა გშ-23-2-თან შედარებით და უფრო დიდ ხანს ეყოფოდა საბრძოლო მასალა
* * *
This post has been edited by socom on 4 Aug 2012, 12:07
საქართველოს დაცვა საქართველოს ყოველი მოქალაქის მოვალეობაა - საქართველოს კონსტიტუცია. მუხლი 101