პირველი უპილოტო 2008 წლის 22 სექტემბერს ჩამოვუგდეთ. ხურვალეთსა და წითელუბანს შორის ბაქო-სუფსის ნავთობსადენს ზვერავდაო და ავტომატის ჯერით ჩამოაგდეს


ტიპი არ ვიცი მაგრამ ამას გავს

ამასაც გავს, მაგრამ ამას სამი ხრახნი აქვს

მეორე უპილოტო 2008 წლის 30 სექტემბერს ჩამოვარდა სოფელ ოძისის ახლოს
ტიპი ვერ დავადგინე, მაგრამ უფრო დიდია, საშუალო ზომისას გავს, 2 ძრავიანია და მოქმედების მანძილი ალბათ 40–60კმ ექნება

მესამე უპილოტო 2008 წლის 17 ნოემბერს ჩამოვარდა სოფელ ფლავთან,
zala-421-08 ტიპისაა (კვირის პალიტრაში შეცდომით zala-421-04 ეწერა). იმავე დღეს ისევ სოფელ ფლავთნ იმავე ტიპის უპილოტო იპოვეს ჩამოგდებული, დანაღმული იყო და მის აფეთქება 2 პოლიციელის სიცოცხლე შეეწირა თუ სწორად მახსოვს
* * *
ალადაშვილის ინტერვიუ წავიკითხე კვირის პალიტრაში და რატო უკვირს ჩ ვენგან UAV-ს შექმნის შესაძლებლობა
ჩვენ ხელთ არსებული skylark-1-ბის და hermes-450-ებისა (თან თუ გავითვალისწინებთ იმას, რომ მინიმუმ 1 დამტვრეული ქონდათ და ნაწილებს შეისწავლიდნენ(ფოთთან ზღვაში რო ჩავარდა)) და მაგ ჩამოყრილი უპილოტოების შესწავლას თუ მოახდენედნენ ჩვენი სამხედრო-სამრეწველო სამსახური თანამშრომლები, უფრო გაუადვილდებოდათ შექმნა (ალბათ გათვალისწინებულიც იყო, მაგ უპილოტოების ზოგიერთი დეტალი)
+ TAM-ში კომპოზიტიურ მასალაბს ამზადებენ და კორპუსის დამზადებაც არ გაუჭირდებოდათ, დააყენებდნენ როტაქსის ძრავს და რომელიმე ქვეყნის flir (თUნდაც თურქეთის (aselsan-ისგან flir-ის, gps-ის და საბორტე კომპიუტერის ყიდვასაც შეძლებდნენ))
http://www.israeli-weapons.com/weapons/air...e_Horizon_2.htmგარა მაგისა თავის დროზე TAM-ში, თუ არ მეშლება, ეს უპილოტოც ყავდათ წარმოდგენილი ებრაელებს და მათ ლიცენზიურ წარმოებას გეგმავდნენ ქართველები, ასე რომ მაგის გაცნობის საშუალებაც ექნებოდათ ჩვენებს
+ მიშა რო იყო 2004 წელს ისრაელში და იქ მომუშავე ჩვენ სპეციალისტებს რო შეხვდა (რომლებიც უგანდურ mig-21-ებს ისრაელში არემონტებდნენ), სხვადასხვა იარაღთან ერთად ებრაელებმა ეს უპილოტოებიც აჩვენეს


raven-ს გავს, მაგრამ შასი აქვს
* * *


+ ეს 2 რომელიც ჰერმეს-450 მეგონა ოღონდ სხვა რაღაც უნდა იყოს (სენაკში იყო)