ანტიმატერია არა - მეტაფიზიკაა.
მაგრამ ჩვენს გლეხურ პროზას რომ დავუბრუნდეთ, გრადის ჭურვები გაგვეკეთებინა ჯერ გამოცდილების მოსაპოვებლად.
გინდაც საწვავის გარეშე და საწვავი, რომელიც გრადის ჭურვებში ჩასამელია და არა ჩასხმული მაგალითად პაკისტანში შეეძინათ.
თუ ამ კლაბის კოცეპციას დავუბრუნდებით, გამზადებული 302 მმ კალიბრის ძრავები თურქეთში შეიძლება რომ იყიდო.
მაგრამ თურქები უმართავს აკეთებენ და გაბნევა 1-1.25% არის სიშორიდან.
ანუ 100 კმ სიშორეზე CEP 1-1.25 კმ-ა
რაც მიუღებლად დიდია.
ხოდა შენ უნდა იყიდო მხოლოდ ძრავები და აქ გააკეთო მართვის ბლოკი და ახალი - უფრო პატარა ქობინი. ორიგინალური ქობინი 150 კგ-ს იწონის.
და ალბათ 100-110 კგ-იანი.
სამაგიეროდ CEP=140 m მიაღწევ ITAR Free (შეუზღუდავად რომ იყიდება) ისეთი სენსორების გამოყენების შემთხვევაშიც კი.
ისე კლუბი-ს კონცეპციისთვის კიდევ უფრო შორსმსროლელი გინდა. და მაგის ძრავის შოვნაც შეიძლება 420 მმ კალიბრისა.
მართლა რეალურია ამის გაკეთება.
ყოველგვარი ირონიის გარეშე "DELTA does it"
This post has been edited by SosoChik on 4 Sep 2014, 18:10
მიმაგრებული სურათი