ბოლო ლინკი წავიკითხე.
და სისულელე უწერია
ხარვეზების მიმართ მედეგობაში რადიოკომანდური ახლოს ვერ მივა ვერც აქტიურ რადიოლოკაციურამდე დავერც iir ამდე.
Русские поезда поездатее всех других поездов на свете.
Потому что
Бла бла бла
* * *
და იხშობა не слабенький передатчик, а приемник
რომელიც слабенький აქვს ყველას
ათის მინუს 15 ხარისხში ვატი არის ტიპიური სიგნალის სიმძლავრე რომელსაც ღებულობენ რადარების მიმღებები როგორც წესი.
პლიუს მინის 1-2 ხარისხი.
წარმოუდგენლად სუსტი სიგნალია ეს.
ყველა რადარისთვის ასეა.
* * *
ეს
http://window.edu.ru/catalog/pdf2txt/228/26228/9123?p_page=6დაწერილია პროფესიონალის მიერ პროფესიონალებისთვის.
და წერია რომ возможен срыв командного наведения.
რაც ვიხილეთ 2008 ში ისაა აბსოლუტური უუნარობის მაგალითით.
აქტიურ რადიოლოკაციურის დროს კი სიგნალი ძლიერდება რაკეტის სამიზნეს თან მიახლოებისას.
თან მანძილის მე4 ხარისხის პროპორციულად.
სლაბენკი კი არა, ძალიან ძლიერი დამოკიდებულებაა ეს.
და კიპათ ბარზელს ისრაელში არ იყენებენ низколетящие средства воздушного нападения ს წინააღმდეგ.
ასეთი საფრთხე ისრაელის დღევანდელ სინამდვილეში საერთოდ არ არსებობს
* * *
კიდევ ერთ მაგალითს მოვიყვან.
არაერთხელ მომიყვანა ადრე.
შვედებს ქონდათ სამამულო საზენიტო კომპლექსი.
რომლის რაკეტა ძალიან გავს პანცირის რაკეტას.
რადიოკომანდური დამიზნებით.
უარი სთქვეს.
და დაიწყეს გერმანული ირისების შესყიდვა.
საინტერესოა რატომ.
This post has been edited by SosoChik on 25 Sep 2020, 17:00