Dear Nino,
Thank you for your e-mail regarding the incorrect merchandise that you received. We regret any disappointment this matter may have caused.
We would be pleased to process a replacement package for you for another item, because the pump, #243484 is no longer available or we can issue you a refund for the merchandise. We would then need the incorrect merchandise returned to us within 30 days, using a traceable return method. Please note that your account will be debited for the replacement item or credit amount if the incorrect merchandise is not received within 30 days. We assure you that no return label fee will be assessed for returning the merchandise.
საქმე იმაშია რომ არაფერი ფეხსაცმელი არ არის ამავე ფასში რომ შევუკვეთო ანდა თუ არის ჩემი ზომა არ არის
და აი ამის მერე რომ მივწერე კიდე ახლა ასეთი მეილი მომივიდა ეს უფრო ლმობიერია მგონი
We apologize for any disappointment this may have caused.
We are processing a credit to your Visa card for the shoes you originally ordered. Please allow 3 to 5 business days for processing and 1 to 2 billing cycles for the credit to appear on your monthly statement.
You may use the information below to return the incorrect item you received. We kindly ask that you return this merchandise within the next 30 days to avoid an additional charge.
და მერე ბლა ბლა ბლა როგორ დავაბრუნე ეს ფეხსაცმელი