JustKidმოკლედ ჯერ ხო საიტზე არ აისახება როდის მიდის ჩინეთის მისამართზე,.. ერთი ჩამოვიდა როგორც გავარკვიე ოპერატორთან.. მეორე არ ჩანს ჯერჯერობით.. თან ტრეკინგი რაღაც გაურკვეველი აქვს ორდერის სტატუსში რომ შევდივარ არც ვიცი მიიტანეს თუ არა საერთოდ wholeasale-დან ჩემს მისამართზე... თვითონ მაღაზიის ოპოერატორებს რაც არ უნდა კითხო იმას გპასუხობენ რომ მოგვიანებით დაგვიკავშირდითო ან მოიცადეთო და მოვაო
რარაცეებს გკითხვა და იქნებ დამამშვიდო:
1) მისამართი ჩინურად მიუთითე საიტზე? ანუ იეროგლიფებიტ თუ ლათინურად?(როგორც თავიდან ეწერათ)
2) ტელეფონის ნომერი აშკარად შეუცვლიათ ჩინეთის მისამართის მაგრამ არ გაგვაფრთხილეს. არადა დღეს შევამჩნიე რომ საიტზე მისამართში ტელეფონის ნომერი სხვა მიწერია და კამექსისი ოთახში სხვა წერია უკვე. ამაზე პრობლემა ხომ არ იქნება?
პ.ს. ისე მე იეროგლიფები დავაკპოირე მისამართის ველში.