kravai9მეც დაახლოებით მსგავსი დამემართა ერთი კვირის წინ, ოღონდ მე სხვა ნივთი მივიღე, სელერმა ჯერ მომწერა რომ გამომიგზავნიდა ახალს და მერე დრო აღარ გამიგძელა და გავუხსენი დისპუტი, სელერმა ეგრევე მოითხოვა ნივთის დაბრუნება
მანდ ჯერ მივეცი Modify და ამ ვირმა ისევ უკან გამომიგზავნეო, ბოლოს მივეცი Escalate Dispute და მომივიდა ეგეთი წერილი:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
Thank you for contacting Alibaba. This is Cheril from AliExpress Case Management Team. Regarding your order<...........................>, I am sorry that you didn't get an amicable solution from seller. We will try our best to provide you any support.
We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about different model is accepted. Generally, we follow the return policy (set on every order) to mediate the dispute. For this order, the return policy is “Returns accepted if product not as described, buyer pays return shipping; or keep the product & agree refund with seller.” (This policy was displayed in the product page.)
For this dispute, Aliexpress can provide you the following 2 options, you can only choose one:
1. 80% refund without returning goods.
2. Return the goods for a full refund. (Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the above return policy, you need to bear it; Thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value. If you can't accept the partial refund amount we provided in the option 1, please provide us more evidence to remediate.)
Please let us know your choice or other opinion within 3 calendar days. If you fail to response or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly as the option 1 we gave.
Your understanding and cooperation will be appreciated, to be honest, international online trade dispute is difficult to mediate, many uncontrollable factors would influence the matter, such as the international logistics delay, the language barrier. To make you have a better purchasing experience on our site, we will keep improving us in the future.
Best regards,
Cheril
AliExpress Case Management Team
დავწერე რომ მინდა 1 პუნქტი ანუ თანხის 80%-ის დაბრუნება, ეს უკვე alibaba.com-ზე ხდება
და მანდაც დაიწყო ამ იდიოტმა სელერმა რომ უკან გამომიგზავნეო

სულ რაღაც 5$-ზე იყო ბაზარი, უკან გაგზავნა 10$ მიჯდება თქო, მკიდიაო გამოუშვიო
იტოგში 15-ში რეფანდი გააკეთეს მაგრამ ჯერ არ დაბრუნებულა თანხა
P.S. ამ კომპანიის წარმომადგენელს Bruce Li ერქვა
"The measure of a good city is one where a child on a tricycle or bicycle can safely go anywhere." - Enrique Peñalosa