მოგესალმებით, ერთ-ერთ საიტზე შევიძინე ნივთი, შემდეგ შეკვეთა გავაუქმე და საიტმა მომწერა ფულს დაგიბრუნებთო, ახლა არ მერიცხება და რაღაც ავტორიზაციის პრობლემას მწერს. ხომ არ გქონიათ მსგავსი შემთხვევა?? ან ეს ტექსტი იქნებ ამიხსნათ რას ნიშნავს.
რაღაც კი გადავთარგმნე მაგრამ მაინც ვერ გამოვიტანე აზრი :/
იქნებ რამე მირჩით, სად არის დასაკარგი 50 $

(
Thank you for your email!
If your account is a debit card, our authorization may appear as a pending debit, but it is only a hold on the funds that we process when you place an order on our website. For most credit cards, the authorization will be labeled as an authorization or hold affecting your available credit, but not listed as an actual charge on any statement. We do not actually charge your card until the order has shipped.
Unfortunately, there is no mechanism for voiding an authorization - most banks remove authorizations from your account in 7-10 business days if they have not been captured. The time frame for the authorization to be removed is based on your individual banks practices.
Please remember, for your safety we urge you to never send your credit card information via e-mail.
Again, we apologize for the inconvenience that this authorization has caused for you!