დავფიქსირდები ამ თემაში

ვატყობ ძალიან საინტერესო იქნება აქ მომავალი კომენტარები
არადა ონლაინ შოპინგი აი ძალიან ძალიან მარტივია და მაქსიმუმ 1 საათი უნდა რომ დაძაბო გონება და დაამუღამო

ალბათ ეზარება ხალხს რომ გაერკვიოს იმიტომაც უნდა ისარგებლიონ მსგავსი სერვისებით.
თუმცა როგორც იდეა მომწონს

))))) და რაღათქმაუნდა ამ კომპანიამ უნდა მოუმატოს % აბა ხომ უნდა იარსებონ.
ebay ბაქსებიც დაუგროვდებათ ბევრი ნივთის გამოწერაზე, გააჩნიათ რა ბარათი აქვთ PayPal-ზე მიბმული, მაგაზეც საკაიფოდ გროვდება

))))))
ასევე საინტერესოა თუ ნივთი ვთქვათ დაზიანებული ჩამოვა, ვინ იღებს ამას თავის თავზე, Refund სისტემა როგორ მუშაობს, მაგალითად Ebay-ზე ზოგ სელლერთან საკმაოდ რთული პროცესია ეგ.
დაზიანებული ნივთის უკან გაგზავნის საშუალება თუ აქვთ? (მომენტ ეს უფრო გადამზიდის პონტია მაგრამ თითქოს გადამზიდს ანაცვლებენ)
ან გამყიდველებთან ხოლმე საჭიროა წინასწარი მოლაპარაკების მიზნით მიმოწერის განხორციელება, ამას როგორ ახერხებს მომხმარებელი.
ან ვთქვათ ნივთი რომელიც შევიძინე ღირს 300 ლარზე მეტი (შესაბამისად განბაჟებას ექვემდებარება) გავაკეთე განვადება ვიყიდე (მიყიდეს უფრო სწორედ) მაგრამ აღმოჩნდა რომ კომპლექტაციაში აკლია რაღაც და გამყიდველი აკეთებს Refund-ს 50% შესაბამისად უკვე განაჟება არ უწევს, თუმცა პირველად ინვოისში მითითებულია 300 ლარზე მეტი, როგორ დაადეკლარირებთ ამას? პირველადი ინვოისით, თუ Refund-ის გამოკლებით, Refund-თანხის დაბრუნება განვადებას ამცირებს?
საბაჟო თემა მომენტ ლოგიკურია ჩემის აზრით რაც უნდა ქნა, მაგრამ აი განვადებას რა მოსდის ამ შემთხვევაში?
აუ ბევრი კითხვა მაქვს თუმცა რა საჭიროა

მე მაინც ჩემით ვიწერ უკვე წლებია

)))))))))))))))))))))
მაგრამ აშკარად ხალხის ძალიან საინტერესო კომენტარები იქნება აქ

))))