მაშ ასე ლეგენდარული 124
ძრავი 230 ბენზინი აჩქარება 11-12 წამი ხარჯი 14-ზე მეტი ავტომატიკა
ყველაზე დიდი მინუსი ამ ავტომობილებზე არის მექანიკური შეფრქვევის სისტემა კე-ჯეკტონიკი

რომელის შეკეთEბა და რეგულირება აბსოლუტური გემოროია. პახოდუ ხელოსნებიც მაიც და მაინც ვერ ხარშავენ ამ დარგში.
ყველაზე დიდი პლიუსი გამძლეობა - არამგონია რომელიმე ავტოს ქონდეს ასეთი გამძლეობა. ერთადერთი უფრო გამძლე ლეგენდარული 123-ია.
სალონი ცოტა სტარამოდნია მარა თუ გავითვალისწინებთ თუ როდისაა შექმნილი მაშინ პრეტენზიები არ უნდა იყოს
ძაან მაგრი აწყობილია და ძაან კარგი სამართავი. ახასიათებს სიხისტე და თან კომფორტი.
სამართავად გაცილებით უკეთესია ვიდრე ძაან ბევრი თანამედროვე ავტომობილი.
აქვს ერთერთი ყველაზე გამძლე ავტომატური კოლოფი - მართალია თუ მწყობრიდან გამოვიდა მისი შეკეთება პირვანდელ მდგომარეობამდე პრაქტიკულად შეუძლებელია, რადგან ხელოსნები მაინც და მაინც ვერ ხარშავენ.
რეკომენდაციაა ნახმარის ყიდვა ელიავაზე 200$ ად - მართალია რა შეგხვდება არ იცი მარა არჩევა შეიძლება.
კიდე ერთი რეკომენდაცია 124-ის შეზენისას. ძრავი ჯობია იყოს ე.წ. პლიტა. ელეკტრონული შეფრქვევეის სისტემით!!! HFM - კარგი რამაა ეხლანდელ მეროებზეც ეგ აყენია!!!
მაშ ასე შემდეგი პრეტენდენტი ისევ 124 - ოღონდ 280 ბენზინი 1993 წლის
აჩქარება 9 წამამდე. ხარჯი 13-15 ლიტრი.
ძაან კომფორტული ძრავაა დაბლიდანვე საკაიფოდ იღებს და ძაან ელასტიურია 4000-ზე ეხსნება მეორე დიხანიე და 7-მდე ბრდღვნის ყველაფერს.
მშრალ ასვალტზე პრაბუქსოვკა 1 დან და მერე მეორეში გადართვისასაც

სველზე ხომ ლაპარაკი ზედმეტია LOL
სამართავად ძაან კარგია და ყველა ორმოს იდელაურად ყლაპავს

ერთერთი საუკეთესო ავტომობილია სამართავად რაც მიტარებია.
კომფორტი 4.5. აჩქარება 4. მართვა 4.5

იმედია სუბიექტურობაში არ ჩამომართმევთ
This post has been edited by MB-Club on 23 Mar 2006, 18:47