რა ვქნათ ბატონებო

კი მაგრად მიყვარს იაპოშკები და ჩამომყავს კიდეც მარაა

ეს იგივეა ქალებზე რო წავიდეს ბაზარი დაა
ერთმანეთს ფეხებით, ძუძუებით, ტრაკით, სახით,
ოსტატობით კი არ ადარებდე, ან ამ ყველაფერს არ მოყავდე
აღფრთოვანებაში, არამედ:
ფეხსაცმელს, ტანსაცმელს. ლიფის ფირმას, სათავლის ფირმას,
მანიკური რა უსვია ხელზე და ტანგის ზორტი რო აქ ამოწეული
იაპოშკების TargeT Market არის Mid-class ევრო მანქანების
გაფარჩაკება

328 მდე.. თორემ M3 უკვე ბრენდია და ისტორია და კულტურა..
ანდა კარგით, M3-ს ჩათვლითაც
M3 მდე BMჭ-ს არ ვცნობ ცნობისთვის
EVO-ები და სუბარუები
გადიან აუდი Vჭ-ს კონკურენტებად..
მარტო იმიტო რო სწრაფები არიან )
სასუქზე მოყვანილი პამიდორივით რაა )
დიდია მარაა უგემური..
ხოოდა იავიცი იავიცი..
Honda-ს ყავდა ევროპელი, ჰოლანდიელი მარკეტოლოგი დაა
ნუუ სხვა მოდელებთან შედარებით,
როგორც ბრენდს ჰონდას უფრო აქვს აღიარება..
იაპონელები რასაც აკეთებენ კარგია,
მაგრამ ევროპისგან დაკოპირებული ვერ იქნება
ევროპულ ორიგინალზე კარგი
ასე რომ JDM-ფილებო არც მასე ვარგა
და არც ისე რო ნაგასაკი გაუმეოროთ იაპონელებს
P.S.
თუ როდესმე მნახავთ R 33 GTRზე ან
Integra R DC2 ზე ან MR2 ზე დაა მისთანებზე ,
ეს არ ნიშნავს იმას რომ ძილში მოტოჰარუ კუროსავა გამომეცხადა
და მითხრა Hayaii integra-ო
უბრალოდ შეილება porsche, ან Ferrari-ს ფული არ მქონდეს
ან სულაც M3-ის და სწრაფი სიარულის და კალცოს მუღამში ვიყო )
ან კიდევ MR2ზე დავაყენო F355 ბოდი ქითი : და თავი დავიმშვიდო ცოტათი