ჩემ ოპელ ასტრაზე დიზელი 1.7
მოკლედ ხან რა ჩავასხი ხან რა
ხოდა
რომპეტროლი - (ცოტა მაკვირვებს ფასი ზოგან 1.5 ზოგან 1.35) ჩავასხი და ძალიან მომეწონა! ხმაც კაი აქ, ცივზეც ნორმალურად იქოქება და გაწევას საკაიფოა და მგონი ეკონომიურადაც წვავს! მაგაზე დავწერ მერე!
ლუკოილიც - ნიჩეგო იყო ხმაც კაი და გაწევას ნორმალური, მარა წვის ამბავში ეკონომიური არ იყო თითქოს ფასიც 1.5
ვისოლი - გაწევა საკაიფო აქ, ეკენოიურიც თითქოს არი ფაისც 1.5
ეკო - აი რაღაც არ მომეწონა გაწევა დააკლდა და არც ეკონომიური არ ყოფილა და ფასიც 1.5
ვასხავდი ევრო სტანდარტის დიზელს!!!!
მაგრამ დიზელზე არის პრობლემა საქართველოში - მშრალი დიზელები გვაქ, ანუ დიზელში რაღაც პრისადკები აკლია რომლებიც "სმასკავენ" სისტემას შიგნიდან,
ხოდა ნუ ქართველებმაც ხერხი იპოვეს, პოლნი ბაკზე 1 ლიტრა (სუფტა/არანამუშევარი) ზეთი უნდა გაურიო,
ყველამ მითხრა ეგრე ქენიო, მატარისტი, ტოპლივშიკი, მძღოლები, დაჟე "დიზელის შემომტანი",
2-3 ბაკზე განსხვავება ეგრევე იგრძნობაო, ნაკლებად ხმაურობსო, გაწევაც საკაიფო, და ეკონომიურის 0.5 ლიტრა მაინცო! რავი უნდა ვცადო!
ნუ ეგ სხვა თემაა მარა მაინც ახლოსაა, 1.5 რო ღირს დიზელი ამას კიდე 10ლ - 50 ლიტრაზე ანუ 75+10=85 და გამოდის რომ 1 ლიტრის ფასი - 1.7 ლ
არც ისე იაფი და ეკონომიური გამოდის დიზელი, პლუს ამას ნაწილები ძრავის ძვირია და ხელობაც,
სუ ყურადღების ქვეშ უნდა გქონდეს ძრავი! კაპრიზნებიაო, მარა კაპრიზნის რა გითხრთ არაა კაპრიზნი! პროსტა უნდა მიხედო (კაი დიზელი, კაი ზეთი, და კარგად უნდა ამუშაო და ა.შ.)
უFF რამდენი ვწერე, რო დავიქოქები მოკლედ რაააა