GVELI}{David}{ესეიგი დაშლილებში ყიდვას აზრი არა აქვს. მით უმეტეს, რომ როგორც გავიგე მინიმუმ 100 უნდაო.
და ის ახალი ორიგინალი ღირდა 100 თუ 150 დოლარი? სად იყიდე? ენრიკომ - ხალასტოი ხოდის რეგულატორები და დროსელნი ზასლონკები არ ვიცი მეო

GM-ის კოდით მიტხარიო

. ოპელ ცენტრში კი 500 ლარზე მეტი ღირს.
და რამე პრობლემა ხომ არ ქონდა ახალს? ნამდვილად ეგ არის არა ამის მიზეზი?
ეხა როგორაა ჩემი. მიდიხარ აბაროტით და გაჩერდი მაგალითად სვეტაფორზე. ერთი 5-6 წამი აბაროტი 1500-ზე კიდია, მერე უცებ ვარდება 400-500-მდე 1-2 წამით და ისევ ადის ნორმაზე (850). ჩაქრობამდე არ მიმყავს, მარა ტეხავს რა ის 1-2 წამიც, გლუშიწელიდან კუილს იწყებს

. თან დაბალ აბაროტზეც პირველი-მეორით რომ მიდიხარ ისე გლადკად არ დადის, სულ უნდა ეფერო გაზს რომ დიორგანიებით არ იარო

. ეს ყველაფერი ცხელზე და ცივზე კაია.
TimeRiderხო შეილება 25 ის

, ესე მითხრა 60 ლარი მაიტა და დავშლიო. დაშლით მაკსიმუმ 10 ლარად ვაშლევინებ (და ვაწმენდინებ) და თუ იმუშავებს ერთი წელი მაინცთქო? და მაგის გარანტიას ვერ მოგცემო

. ეტყობა
http://www.tiger.spb.ru/pxx/pxx.htm ეს ქონდა ინტერნეტში ნანახი

მსგავსი ლინკები ოხრად მაქვს, ზოგიერთი ზასლონკის 2 მილიმეტრიანი სვერლოთი გახვრეტასაც აკეთებს

მარა არ მინდა კალხოზი, მითუმეტეს თუ გარანტიას ვერ მაძლევს.
შენთან როგორაა რხხ?

97 წლიდან რაღაც სეპარატორი დააყენესო ამ პრობლემის გადასაწყვეტად და უშველა ნეტა?
პ.ს. ზეთს კარგს ვასხავ, და დროსელნი ზასლონკა და ახლომახლო მილები იდეალურად სუფთა და მშრალი იყო
პ.პ.ს. mobil-ი სად ვიყიდო? (ფოლცვაგენ ცენტრის გარდა)
არ მინდა მაშინ გურამას გაწმენდილი "რხხ" თან 60 ლარად.
This post has been edited by sha on 30 Mar 2007, 18:17