ბარემ 2.0 მატორი,,, 1.4 იანი მატორი კიბოა.. 2 ზუბჩატი რემენი აქვს მაგ დედამოდღნულს და 2-3K გარბენზე ნახევარ ლიტრა ზეთს ყლაპავს.. ახლობელს ჰყავს და ნორმაა შეეშვიო ..
2.0 საშუალოდ წვავს ტრასაზე 6.5-7.5 ქალაქში 7.5-8.5
გააჩნია ტარებას თორემ მე ქალაქში 8 ზე მეტს არ ვწვავ ტრასაზე კიდევ 7 ზე მეტს, ზეთს სინთეტიკას ვასხავ და 10 000 ზე ვცვლი, ვთვლი რომ არ ჭამს იმიტომ რომ მაქსიმუმიდან მინიმუმზე ჩამოდის ამ მანძილის გარბენისას.. /..
ახლა საერთოდ გაზზე მყავს და ტრასაზე 6.ლარი და 50 თეთრი მინდა 100 კილომეტრზე
1.8 ტურბოა და საკაიფოდ დარბის, წვავს ისე როგორც 2.0 მაგრამ თუ ჩაადგი საკაიფოდაც გაიქცევა და ბენზინსაც მეტს შესვავს..აბა როგორ სხვანაირად.. თან ძლიერი იყოს და ბბენზინიც არ წვას ? .. 2.0 მკვდარი ძრავია შედარებით, უბრალოდ ძალიან მარტივია და იაფი შესანახია ..
რა დროს ფოლქსვაგენია კაცს ბეემვეს ყიდვა უნდა ურჩიეთ რამე

)
This post has been edited by moen on 3 Oct 2013, 03:01
Don't play games with the ones who love you ....