ტურბინიანი მატორი ისეთია რა, რაც უფრო მეტს დააჭერ გაზს, მით უფრო მეტ ბენზინს დაწვავს
ჩემი მანქანა ტრასაზე 2000 აბაროტზე წვავს დაახლოებით 8 ლიტრს (იმის გათვალისწინებით რომ პერიოდულად პირველი ტურბინა მაინც ირთვება შენება-აჩქარების დროს), თუ 3000-მდე მაინც ავიყვანე აბაროტები და ეგრე ვიარე მეტნაკლები შენელება-აჩქარებით, 10-ს წვავს (მაგ დროს პირველი ტურბინა თითქმის სულ ჩართულია), და თუ მეორე ტურბინაც ჩავართვევინე პერიოდულად, ანუ გაზგაყრილი ვიარე ნაწილობრივ, 12-13 როგორც არაფერი ისე დაწვავს, დაჟე კაი ხოშიანი გაზაობით 15 ლიტრიც დაუწვია ტრასაზე
ქალაქში კი მაგ ყველაფერს უნდა დაუმატო 2-3 ლიტრი, გააჩნია როგორ არის დატვირთული მოძრაობა და რა დამატებითი პრიბორები გაქვს ჩართული (ფეჩი, კონდიციონერი, ფარები და ა.შ.), ზამთარში +1 ლიტრი კიდევ
ხო, დამავიწყდა მეთქვა, ჩემი მანქანა 1500 კილომდეა

იმპრეზის წონა მერყეობს 1200 კგ-დან 1400 კგ-მდე, კუზაოს და მოდელის მიხედვით, 2000 წლამდე გამოსული მოდელები 1300 კილოზე მეტი არცერთი არაა
თან იმპრეზას ტრასაზე ტურბინა ნაკლებად ერთვება (თუ არ იგაზავე), 2000 აბაროტზე მუშაობს როგორც ატმოსფერული მატორი

მაგრამ 2000 აბაროტით ტრასაზე ვერ ივლი, როცა WRX გყავს

60 კმ/სთ-ით ქალაქშიც ვერ ივლი მაგ მანქანით, მაზოხისტი თუ არ ხარ
This post has been edited by PAINKILLER on 23 Feb 2008, 12:32