მსგავსი რაღაც ფაქტიურად შეუძლებელია, იმიტომ რომ ავტომატურად რეგულირება ხდება უკანა ხუდზე თორქის გადაცემის მომატების ან დაკლების ანუ კარობკა წინა ხიდთან მუდმივან დაკავშDირებულია კბილანით და მანდ ვერაფერს ვერ ჩაამატებ, თუი რა თქმა უნდა კარობკას არ დააგრძელებ 30 სანტიმეტრით

მაგრამ ეს ისე ფაიტასტიკის სფეროდან

ახლა უკანა ხიდს რაც შეეხება: მანდ უბრალოდ შეგიძლია სალონში ტუმლერზე შემოიყვანო FWD მცველის (პრედახრანიტელის) პროვოდები და იმით გამორთო ხოლმე უკანა ხიდი, მაგრამ მუდმინად რომ ჩართო ორივე ანუ სულ 50/50 გააკეთო ეგ მარტო ავტომატზე გამოგივა.
უკანა ხიდის გათიშვას კიდევ არავის ვურჩევ , იმიტომ რომ მანუალში პირდაპირ წერია რომ, 60-ზე მეტით არ უნდა იარო და 200 კილომეტრზე მეტიც არ უნდა იარო. მე კი ვიარე 180-ით და 300 KM მაგრამ მე არ ვიცოდი რომ უკანა არ მუშაობდა ტორემ მაგას როგორ ვიზამდი

უბრალოდ გამიმართლა რომ იაპონელები ძალიან ხარისხიანად აკეთებენ ყველაფერს

აბა ვის გინდათ STI ამის ხელიდან გაშვება არ იქნება, იშვიათი მოვლენაა
ასე 1 დღეში სად გავყიდო ჩემი თორემ ........
Forester S/TB STI 2 This post has been edited by maxouni on 6 Mar 2008, 02:38