mixaეგ არის ცენტრაული დიფერენციალის ბლოკირების რეგულირება

ე.წ. DCCD (Driver Controllerd Central Differencial)

აყენია მხოლოდ Subaru Impreza STi Type R/RA მოდელებზე ძველ კუზაოზე, და ახლებზე ყველა STi-ზე
Ravenეეე, რა პირველკლასელივით წუწუნებ, შტეკერების შეერთებას რა უნდა ტოოო, სხვა შტეკერში მაინც ვერ შეართებ ძაანაც რომ მოინდომო, თან ფერები განსხვავედება

სულ 2 წყვილი შტეკერია, პატარა შტეკერები შავი ფერის რომ არის, ეგენი დიაგნოსტიკის მეხსიერებაში რაც არის იმ შეცდომებს განახებს (დაქოქვა არაა საჭირო), მწვანე შტეკერები ცოტა დიდი რომ არის, ეგენი დიაგნოსტიკას უკეთებს დატჩიკებს და მიმდინარე შეცდომას აგდებს (დაქოქვაც საჭიროა მაგ დროს)
და შეცდომის კოდის გაგებას რა უნდა ტოოო, აციმციმდება Check Engine, გრძელი სიგნალი ნიშნავს ათეულებს, მოკლე სიგნალი ერთეულებს, მერე პაუზა იქნება ცოტა დიდი და შემდეგ კოდს გიჩვენებს

და ეგრე დაატრიალებს კრუგში შეცდომის კოდებს

სულ ეგ არის
მაგალითად ორი გრძელი სიგნალი და სამი მოკლე სიგნალი ნიშნავს კოდს 23, რაც ნიშნავს ატმოსფერულებზე კოლექტორის წნევის დატჩიკს, ტურბოზე კი ვოზდუხამერს
ესეც ინსტრუქცია
This post has been edited by PAINKILLER on 26 Mar 2008, 12:19
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)