nika_Sატმოსფერულის ტურბინიანზე გადაკეთება უფრო ძვირი დაგიჯდება, ვიდრე ტურბინიანის ყიდვა

ზატო უფრო სვეჟი მატორჩიკი გექნება

მარტო ტურბინის დაყენება ხოარშველის საქმეს... მანდ ოხრად ნაწილები იცვლება მატორში, კომპიც იცვლება... მოკლედ უაზრობაა
NOS-ზე რაგითხრა აბა... თუ პერფომანსიც გინდა, მაშინ ტვინტურბო იყიდე... თან რაცარუნდა გასაკვირი იყოს... ნელი სიარულით ოდნავ ნაკლებს წვავს

არვიცი რატო და რანაირად, მაგრამ ეგრეა... იასნია მექანიკებზე ვამბობ
ანუ მინიმუმ 15 ლიტრი უნდა ტურბინიანს, საშუალოდ 18-20, თუ იგაზავე 30 და მეტი ... და ატმოსფერულსაც დაახლოებით ეგრე 20-ის ფარგლებში
ავტომატებზე 18 -დანაა დახლოებით...
თუ ეკონომიური ძრავი გინდა,. მაშინ 97 წლის მერე გამოდიოდა ატმოსფერნიკი VVTi ძრავით, 6 სიჩქარიანი მექანიკათი, აი ეგ 11 ლიტრსაც დაგიწვავს თუ კარგად ატარე

მაგრამ ეგენი ძვირებია... მე რაცვნახე 9-10K ადგილზე
კიდევ რაგითხრა... მატორი აქვს რაღაც სასწაული... ძალიან გამძლეა... 250 000 უპრობლემოდ გადის.. ასერომ ოდნავ მაღალი პრაბეგი ნუ შეგაშინებს... პადვესკა და სხვა დანარჩენის ძალიან გამძლე აქვს...
და ისე როგორც გითხარი ნაწილებს საკმაოდ ძვირი ფასი ადევს