#8877442 · 18 Mar 2008, 18:17 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
QUOTE | ალბათ ეგაა ტურბოს დაბრედვის ნიშნები |
]
სწორია მასე იწყება. მაგის მერე გააჩნია მანქანას, მაგრამ როგორც წესი დიდი დრე აღარ უწერია ხოლმე ანუ ტურბო შეცვალე თუ ეგ სხვა მანქანაზე იყო?
QUOTE | იწყება ზეთის გადასვლა უკვე შიგნით ტურბინაში სადაც იწვება და გამოდის თეთრი ბოლი. |
სწორედ გცოდნია ყველაფერი, თანაც მაგ დროს ტურბო ნაგარით ივსები, ჰაერის შეწოვა აღარ ხდება ოპტიმ ალურ რეჟიმში და გაწევაც გარკვეულწილად კლებულობს.
QUOTE | ატმოსფერული დიზელის ეგრევე გამორთვა შეიძლება? ან დილით გახურება? |
ვინაიდან ატმოსფერული იმიტომაა ატმოსფერული რომ ტურბო არ აქვს, შესაბამისად ეგრევე გამორთვა-არ გამორთვის პრობლემაც არ დგება (ტრადიციული გაგებით) ნუ იმ ფაქტს თუა რ გავითვალისწინებთ რომ დიდი დატვირთვის შემდეგ საერთოიდ არცერთი ძრავის უცებ გამორთვა არაა რეკომენდირებული, ვინაიდან სხვადასხვა ადგილებში სითხე სხვადასხვანაირ შეხებასთანაა ზედაპირთან და შესაბამისად სხვადასხვანაირად გრილდება,, რაც ე.წ. "ზაპორების" წარმოქმნას განაპირობებს და თერმო-უდარსაც არ გამორიცხავს. დილით გახურბას რაც შეეხება, მერსედესის დიზელები ავტომატურ სტარტეზეა, ანუ აბაროტს პირველ საფეხურზე რომ დაიგდებ, შეგიძლია წახვიდე. მართალია ახალ მოდელებს უწერიათ, რომ დაქოქავთ ეგრევე წადით დაბალი აბაროტებით და ნა ხადუ გაახურეთო, მაგრამ ეგ ეკოლოგიის პონტია და არა ძრავის შენახვის. ასე რომ დილით მაქნანის გახურება ერთნაირად ჭირდება ბენზინსაც და დიზელსაც.
|