მე მყავს ქალაქის მაშინა, ტიპტრონიკი სედანი და არ მიტყდება საერთოდ

პირიქით.
ავტომატი ქალაქში ათი თავით ჯობია და გინდაც სადრაგაოთ (ყოველ კვირა არ გიხდება სცეპლენიის ცვლა)
ცოტა მომატებული ბუსტით საკმაოდ
ჯიგრულადაც ივლი... განსაკუთრებით ვკაიფობ ბოლომდე რო ჩააჭერ, აბაროტი ეგრევე ხტება
5-6000 ბრუნამდე, ძრავს საშინელი ხმა აქვს ამდ დროს

და ავტომატი თვითონ გიშიფტავს 1-ში ან მეორეში გააცნია რა სიჩქარით
მიდიხარ, განსაკუთრებით power mode-ში აკეთებს ამას უფრო სწრაფად და ეფექტურად.
ამ დროს გესმის,
ტურბინების სპული ანუ ტრიალს რომ იწყებენ იმის ხმა

საკმაოდ მკაფიოდ ისმის, განსაკუთრებით ცივ ამინდში და ეგრევე
გაკრავს სკამზე გიჟივით მიდის. რომ ვაჭმევ ჭიას და გაძღება, მერე ვუბრუნდები აბსოლუტურად წყნარ და მშვიდ
ნორმალურ მოძრაობას. კომპფორტულად წყნარად მივგორავ 80-140ით.
ალბათ მიხვდით რომ მეც მიყვარს მანქანა.
ეხლა რაც შეეხება მექანიკას

))))
რომ გადავჯექი იგივე მანქანის მექანიკაზე, ძალიან დიდი სხვაობა იყო, ნუ უფრო მონატრების ამბავია თუ რა არ ვიცი, მაგრამ
მაგრად გამისწორდა.

განსაკუთრებით შორთ შიფტერი თუ გიყენია და blow off-იც ფც ფპ აააააა იმენა heaven.
შენი ხელით რომ თხრი პირველსი ან მეორეში და ჩააჭერ, ჯერ ხმაც სხვაინაირი აქვს, აჩქარებაც და
უკნიდან ბიძგს რომ გაძლევს, გრძნობ მთელ სიმძლავრეს ძრავისას. ეგ ეფექტი ტიპტრონიკს ოდნავს სხვანაირი აქვს.
ბევრად მეტ ადრენალის ღებულობ მექანიკით, იმიტომ შენით რთავ

, მაგრამ ეგეთი მომენტები ქალაქში სულ რამოდენიმე წამი გრძელდება
მერე მთელი დრიოს 99% გიწევს საცობებში და შუქნიშნებზე დგომა და რიჩაგთან ჩიდილი და ა.შ რაც ნერვებს გილკლავს.
ამიტომ ქალაქში არატუპოი ტიპტრონიკი მირჩევნია მე.
მაგრამ შედმეგი მანქანა აუცილებლად მექნიკა მეყოლება.
This post has been edited by gentoo on 1 Feb 2012, 23:57