აჰა, კიდე რაც უფრო ვიწრო პაკრიშკა გიყენია, პიტნო კანტაქტას ერთ კვადრატულ სანტიმეტრზე დაწოლა იზრდება და მოჭიდება მეტი გაქვს არა?

ტრასაზე მერსედესი დგება, ბეენვე წვება, ოპელი ჯდება, დარი დური, დარი დარალე
ეხლა სერიოზულად

ნებისმიერ პერედნაპრივოდნკზე პრობლრმა რაა? მართლია, პაგანი რაზვესოვკა. შედეგად კიდე understeer რომელიც ძალიან ახუიწელნი პადვესკის და პაკრიშკების შემთხვევაშიც კი შეზღუდავს ტრაექტორიაზე შენი მოძრაობის სისწრაფეს.
გამოსავალი: გავზარდოთ oversteer-ისკენ მანქანის მიდრეკილება რომ შედეგად მივიღოთ ნეიტრალური turn in და ზანოსისადმი მსუბუქი კეთილგანწყობა გაზის დაგდების დროს.
ხერხი: გავზარდოთ გრიფი წინ, ან შევამციროთ უკან, ან ორივე ერთად
პადვესკით ეს როგორ კეთდება ლენ პისაწ.
მარტივად: რამდენსაც არკები გაძლებს საშუალებას ზრდი წინა კალეას პრასტავკებით. რეზინა: 1. ფაქტიურად მაქსიმალურად ფართე. სივიკისთვის ეს ამ შემთხვევაში 225 იქნება. 2. დიამეტრის გაზრდას კარობკა ზღუდავს. რუსთავისნაირ სპიდვეიზეც კი მოკლე რიადი კაი რამეა. ამის და კიდე B16-ის უმომენტობის გამო, 610-იანი დიამტრი არის კიდეც ვერხნი პრიძელი. ანუ წინ 225/45R16 ზომის სლიკებს ვიღებთ.
უკან: 17, 18 და "ყველაზე დიდი ოთხ დირკიანი დისკი რომელის დათრევაც შეიძლება" არ უნდა დააყენო. რისთვის? შენ მაქსიმალური გრიფი გინდა წინ და ოსტრი ვხოდი სნოსის გარეშე და უკან, და შესაბამისად understeer-ისკენ რატო სწევ ბალანსს

წინას დიამეტრის ექვივალენტი 15"-ზე 205/55 იქნება. ამ ზომებსაც აყენებენ, მაგრამ რატომღაც 195/55 უფრო ხშირად მინახავს, განსაკუთრებით ზუსტად სველ ან ჭუჭყიან ტრეკებზე

ჩისტა ჩემი აზრით უკან 195-205/55 იმითაა კარგი რომ უზკი დისკი შეგიძლია აიღო და რაც მთავარი პროფილია ზომიერად მაღალი. პატარა სტიკებს, ვიბოინებს და ასფალტის სხვა დეფექტებს კარგად დაამუშავებს. ტრაექტორიაზე პრიძელზე მოძრაობისას კიდე სივიკი და განსაკუთრებით crx რომ ყველა შანსს იყენებს ტრაკის საცანცარებლად, ეს ყველამ ვიცით

გაზის დაგდებისას ან/და წონის გადატანისას რომ მოცურება უყვარს ეგ სხვა საკითხია. მე უშუალოდ ჰონდების უკანა პადევესკის არა საკმარის ენერგოემკოსწზე მაქვს ლაპარაკი. განსაკუთრებით ატბოის ფაზის დროს და მით უარესი >7"-ზე წამოცმული ნიზკოპროფილნებით.
მოკლედ დერზაიწე.
წავედი მე, პაციენტი მყავს
This post has been edited by GLEMM on 30 Jun 2008, 13:33