არა მაინც საინტერესოა საიდან მოგაქვთ რომ ახალიM5 4.5-შI კრიფავს ასს

აშკარად ყველგან წერია რომ 4.7-ია

ისევე როგორც M6.. დაჟეკლარკსონი ამბობს რომ რატომ უნდა გადაიხაო M6-ში 20 000 ფუნტით მეტი, როდესაც 20K-ად უფრო იაფად ზუსტად იგივე პაკაზაწელის M5 მოგივა.. თუმცა ორივეს ტრეკზე carrera s აპობს შუაზე 360 (თუ სადღაც ეგრეპ) ცხენით

ხოდა.. რაის სპიდსტერი და კარტინგი ხალხნო.. სად 507 ცხენიანი სასწაული სედანი დ სად არტინგი ?

რა შედარებაა ნუ.. არ შეიძლება ეგრე

მე არ ვარ BMჭ-ს ფანი და საერთოდ ვერ ვიტან მაგ ფირმას ქართული შეხედულების გამო.. საშIნლად შემზიზღდა.. მაგრამ ჩავუჟვი მთელი ოპელის მოდგმას BMჭ-სთან შედარებით

ნუ ბზრ არაა კალიბრა ტურბო კარგი მანქნაა.. ასევე ლოტუსომეგა, მაგრამ ეგ ოპელი აღარაა

ვაბშე გავსცხე ორივეს.. გინდა მოგწონდეთ გინდა არა მისტერ მერსო მაგ ახალ M5-ს (E 63 AMG nu ბრაბუსზე არაფერს ვიძახი) შუაზე აპობს.. რაის 4.5.. 4.7-ი აქ M5-ს.. რა სისულელეა
ვაბშეთა ვივა ლა აუდი

თავისი RS ძრავით

ნუ თუ MTm-მა მოკიდა ხელი კარგად იყავით
ეს არის სიმართლე... სპიდსტერი არის სუფთა სისხლის კარტინგი.. M5 სუპერ სედანი.. რა შუაშია ნუ.. არ მესმის.. საინტერესოა toyota MR2 Turbo-სთანრ ას იზამ ს ეგ ოპელი..
This post has been edited by nine inch nails on 6 Aug 2008, 01:08
divinity...