ბაზარი არაა ელექტრონიკა და პლეისტეიშენი არც მე მევასება
მაგრამ თანამედროვე მანქანები ძალან სწრაფია იმისათვის ჩვეულებრივმა მძღოლმა ელექტრონიკის გარეშე რომ მართოს
მეც მიყვარს ძველი მანქანები. პორშეზე 911, ლამბორჯინიც მევასება აი სულ რო ფუჭდებოდა ქაუნტაჩი. F40 ძალიან მაგარი მანქანაა და ასევე ბევრი სხვა.
მაგრამ როგორ წარმოგიდგენიათ თუნდაც 500 ცხენისძალიანი მანქანის მართვა ელექტრონიკის გარეშე?
კი შესაძლებელია და უფრო მაღალ სიმძლავერეებსაც მართავდნენ თუნდაც Group B-ში ან ფორმულაშI სადაც 1000 ცხენისძალას გადაცილებულები იყვნენ
მაგრამ ჩვეულებრივი ადამიანი სპეციალური მომზადების გარეშე ვერასოდეს გამოიყენებს მანქანის შესაძლებლობის მესამედსაც კი მაშინ როდესაც ელექტრინიკის დახმარებით 2/3 ზე მეტის გამოყენებას შეძლებს.
აი მუსტანგს რაც შეეხება მეც მომწონს ძველი მაგრამ მაგას ელექტროობა პრეისტროიული აქვს დაჟე ჯიგულის უკეთესია

არც მართვადობით გამოირჩევა და არც სისწრაფით. რაღაცა სხვა არის მაგ მანქანაში რაც აღტაცებას იწვევს - დიზაინი, ხმა და შეგრძნება

იტოგში პლესიტეიშენ ნისან GTR-ს მე უდაოდო პორშე 911 GT2 მირჩევნია ან GT3
სულზე და შეგრძნებებზე ტყუილად ნუ ილაპარაკებთ
დარწმუნებული ვარ არცერთს აქ არ გვიტარებია არც F40 რომ ახლანდელ GTO-ს შევადაროთ
არც Yellow Bird და არც სხვა ჩამოთვლილები
თუნდაც აქ ლამის ყველასთვის საოცნებო E30 M3

და რა იცით იმათშია უკეთესი შეგრძნება თუ ახლანდელ სუპერქარებშI?
ბევრი ვწერე და იმედია გასაგებად
This post has been edited by tsula7 on 16 Jun 2011, 13:08