///M-POWERკარგი ეხლა სად E30 - ის დრიფტი და სად სილვია სკაის ეგ უბრალოდ სულელური შედარებაა. ან დრაგზე მანახე ერთი 1600 ცხენიანი M რომელიც 7.8 ში გადის და მერე მე განახებ სკაის რომელიც 7.5 ში გაივლის

. შენ ეხლა იმიტო აღმერთებ BMW-ს რომ ეგ მანქანა გევესაბე და გეთანხმები მეც ეგრე ვარ 12 წლიდან ევოზე ვაფრენ. მარა რაც მართალია მართალია არაა BMW სპორტული ავტომობილი რომელიც იაპონურს აჯობებს და ჰა ....
მოდი სათითაოდ განვიხილოთ თითოეული სპორტი
DRAG- sky-supra-evo-3000GT - ამათ ვერც ერთი იეღოვა ვერ შეედრება და როგორც ზემოთ ნიკამ ახსენა აქედან ნებისმიერი სტოკ ვარიანტი 800 ცხენამდე უძლებს( მე წაკითხული მაქ სკაის შემქმნელები 1000 ცხენზე იძლევიან გარანტიას). შენ რომ M- თუნდაც 600 ცხენამდე აიყვანო ყველაფერი უნდა შეცვალო თორემ სტოკი ძრავი შეიძლება 10 პასკალსზე დაგისტუკდეს და მერწმუნე მარტო კარობკის და ბენზო ნასოსის შეცვლა არ ეყოფა მუთუმეტეს ხო ვიხლოპის.
(პროშინები,კალენვალი,შატუნები,ვალები,კლაპნები,კალცოები და ა.შ)
Circuit Race(ეგრედ წოდებული კალცო) - მოდი ასეთ მაგალითს მოგიყვანნ თუ გაგიგი RED LINE TIME ATTACK ამერიკაში ტარდება საკმაოდ ცბობილი კალცოს ჩემპიონატია და ძალიან ბევრი სახის ავტომობილი იღებს ამ ჩემპში მონაწილეობას. თან დაყოფილია კლასებად - AWD(touring) AWD (Street) RWD(touring) RWD(street) FWD(touring) და FWD(street) . არც ერთ კლასში გერმანულ მანქანას არ გაუმარჯვია. იმპრეზამ ევომ კოლტმა, სკაიმ, სუპრამ სახე მოაძრეს პორშეებს, BMW -ებს რა AUDI-ს და თვით ამერიკალთა GTO-ებსაც. ეხლა შენ მეტყვი DTM რატო არ ეხებიო ამრა DTM-ში მერსოს და აუდის მეტი არაფერია იასნად გემრანული მოიგებს

.
Drift- აგ მგონი უბრალოდ არ უნდა შემედაო. სილვია, სკაი, სუპრა, 180sx, ევო, S2000 იმპრეზა(წინა ხიდები აქვთ ამპუტირებული) ამათ ვერაფერი ვერ შეედრება, თუნდაც D1 აიღე სადაც სილვიას ვერავინ უგებს. თვით დრიფტის მეფე კეიჩი სუჩიაც კი სილვიათი დრიფთაობს და ბევრი ევროპელიც იაპონურ მანქანებზე ზიან. BMW-ზე კიდე არ მახსენდება მოდელები რომლებიც დრიფტის ავტოებად იყვნენ აღიარებულები.
ასე რომ ჯიგარო სპორტულ ვარიანტში იაპონია უბრალოდ ხმარობს გერმანიას

. და რითი? 2.0 და 3.0 ძრავებით აი კომფორტს რაც შეეხება მაგაში გარკვეული ნაღდად არ ვარ. გამძლეობით კი ....