A4 მაგრა აჯობებს

მარა აქ რა შუაშია A4? აქ ლაპარაკია A6-ზე რომელსაც LSD ბლოკირება აქ
(რაც A4-ს არ აქ)
ჰო რახან შენ იტყვი : )))
Ps. რა მრგვალ ფარებიანის 4Matic-ს ადარებთ, ბოშყო ML-ს ისე ვაჯობე თოვლში რო როჟა მანქანას ყიდის..
shukaმარტო კვადრო რა შუაშია?
თუ AMG-ზე ამბობ რატო ადარებ ჩვეულებრივ A6-ს? მაგისთვის RS6 არსებობს...
მთელი დღე და მოსწრებაა RS6 და M5, E კლასის AMG-ის აფარჩაკებენ, მართლა კაი რა
ჰოო თქვენ მრგვალფარებიანი მოგწონთ მე A6 და პიცოტი, რა არი ამაში გაუგებარი?
მოდით გეტყვით რითი ჯობია ეს ორივე მანქანა მრგვალფარებიანს და მერე თქვენ თქვით

1. დიზაინით, (ჯერ გვერდიდან რო შეხედავ მაგარი ბრტყელი მანქანაა, არც წინიდან და უკნიდანაა ლამაზი, ბოლოს და ბოლოს ავტომობილების განყოფილებაში მახინჯ მანქანებში იდო მრგვალფარებიანის ფოტო)
2. ინტერიერით (უდაბნოში გაკეთებული გეგონება სალონი... 124-ის დროში ჩარჩნენ)
3. კომფორტით
4. ქრაშ ტესტით! (უსაფროთხოებით)
მეტი რაღა ვთქვა?
იგივე 124 ია რა : ) ოღონდ 124 გაცილებით კაი როჟა იყო თავის დროის პონტში ვიდრე მრგვალფარებიანი

ჰო ეხა რაც შეეხება A4-ს
A4 გაცილებით ძველი მოდელია ვიდრე A6 და მრგვალფარებიანი და პახოდუ დაბალი კლასია, რატო ადარებთ A4-ს?
მარა ეგეც მაგრა ჯობია მრგვალფარებიანს

ჰო კიდე თუ მაგარია ეგ 4Matic, მოიყვანეთ და ბოყშო კაი მაზიანზე ვეოფროუდები...
ჰო კიდეეე

quattro quattro რო იძახით, სპორტულობა და ასე შემდეგ, quattro არაა RS6 რო გადახერხა ნურბურგინგზე E კლასის AMG და M5? პახოდუ ავანტმა

მარა მაგის გადანაწილება პაჩტი უკანა ვიდუშივითაა, წინ მიდის 10% უკან 90%
როცა ჩვეულებრივ A6-ზეა ლაპარაკი და მრგვალ ფარებიანზე, რა სპორტულობაზეა ლაპარაკი? მრგვალ;ფარებიანის მანევრი არსად გაიშვას, ეგ მანქანები არის კომფორტისთვის და ქალში სასიარულოდ და არა ტრეკზე შევარდე და სადღაც სტოლბაზე მიეჭყუნო

მარა E 280 ან 320 სადაც გინდა იმ მოსახვევში ვაჯობებ

4Matic-ის გადანაწილება მითხარით აბა როგორაა? რო იძახით მაგარიაო თქვით რა კაცურად

quattro-ს გადანაწილებაა 50/50-ზე საჭიროების შემთხვევაში წინ ან უკან გადადის 25/75 75/25 %...
Ps. : )
This post has been edited by Team on 26 Dec 2008, 15:44
Vorsprung Durch Technik...