ჩიF შენის ნებართვით დავამატებ რომ
ამ NSXზე დაყენდა პირველად
მოლიბდენის საფარიანი პორშნები
რომლებიც შემდგომ ინტეგრაზე დააყენეს

მის შექმნაში, პადვესკის და აეროდინამიკული
ელემენტების ნასტროიკაში მონაწილეობას იღებდა აირტონ სენა თავად.
პირველ თაობას ც30A ძრავზე LSD ც არ ქონდათ
და კიდევ ამერიკაში გამოდიოდა
Acura NSX Alex Zanardi Edition
წყარო და მდინარე არ მთხოვოთ რაა..
ცხენის ძალებს რაც შეეხება ის არის რომ
(ჩემი აზრით) არის რაღაც მარეგულირებელი
მსოფლიო ავტო ბაზარზე. თუნდაც ანტი მონოპოლიური
სამსახურივით ან კიდევ ფარული შეთანხმებები ან
ბუა კურირებს მაგ ამბავს ვიღაც კაროჩე, რომ
იდეალური მანქანა არ უნდა შეიქმნას!!! ყველფერში იდეალური!!!
ფერარის მთავარი მმინუსი ხარისხია
პორშესი დიზიანი
ლამბო ძალიან მაგარი ბიჭია მარა
ზედა ორს ვერ ეჭიდავება
ასტონ მარტინს პერფორმანსი არა აქვს
ამათ ყველას საერთო, ძვირი ფასი აქვთ
ესენი იმ დროს გამოდიოდნენ როცა
NSX იქმნებოდა ხოდა პროსტო არ შეიძლება იმის დაშვება რომ
სადაც სტასის ბრუნდზამ ატმო 03ის მატორიდან ამოიღო
ჯერ 160 და მერე 200 ცხენი
რო ჰონდა ვერ ამოიღებდა მაგავე პერიოდში ლიტრიდან 100
ცხენს მაინც

და კიდევ ის რომ ჰონდას არ აინტერესებდა
უკეთესი შედეგები.. უბრალოდ ყველაფერი ისე არ არის
უბრალოდ იაფიც და იგივე პერფორმანსის მაჩვენებელი რაც
ზედა ტოპ 4ეულს გააჩნდათ დაახლ. ნუ მაშინ ხო გესმით
რაც მოხდებოდა? ხოდა ეგ არ უნდა დააეშვათ