მოკლედ ადრე საავტომობილო ფედერაციას შეგვიკვეთა რომელიღაცა სატრანპორტო ფირმამ.
მოკლედ ვაკანსიები იყო მძღოლებზე სატრანსპორტო ტრაილერებზე და მოკლედ ერთი 60 კაცს უნდოდა, და ამათ კიდე იასნია ნაკლები მძღოლი უნდოდათ 20 თუ 30 თუ რაღაც მასე და შეგვიკვეთეს რო მოკლედ უნდა ჩაგვეტარებინა ამათთვის გამოცდები, თეორიული და პრაქტიკულიც (ოღონდ რთული იასნია უფრო ვიდრე პრავის აღებისას არი

)
1. უნდა დაეწერათ თავიანტი მოკლე ინფო ესე რომ ვთქვათ ბლანკებზე, სად მუშაობდნენ, რა ავტომობილები ქონდათ ნამართი რამდენი წელი და ასე შემდეგ.
კაროჩე ამ 60 კაცი იყო როგორც მახსოვს უმეტესობამ წერა არ იცოდა (სოფლელები თითქმის ყველა) და მე მკარნახობდნენ და მე ვუწერდი იმიტო რო ფიზიკურად ვერ წერდნენ . სადაც უნდა ჩაგეწერა სახელი და გვარი იქ ნომერს წერდნენ და შეცდომებით და ასე შემდეგ მოკლედ უმეტესობას მე დავუწერე მკარნახობდნენ.
2. უნდა გაეარათ თეორიული ტესტები რაც პრავის გამოცდაზე იყო მაშინ , 50 კითხვა იყო მაშინ და 5 შეცდომა არ უნდა დაგეშვა (როგორც პრავაზე იყო).
კაროჩე ტიპებმა დაწერეს. ამ 60 კაციდან 1ს ქონდა 2 შეცდომა თუ რაღაც, დანარჩენებს მოკლედ გდეტა 50 კითხვიდან 40 კითხვაზე შეცდომით ქონდათ ნაპასუხარი, ანუ არ იცოდნენ ეს საგზაო ნიშნები მარა ელემენტარული ტიპები 60 წლის კაცები იყვნენ და 15 წლიდან გრუზავიკებით დადიოდნენ (მუშაობდნენ სულ რაღაც პატარ პატარა ფირმებში გადაზიდვებში მძღოლებათ)
კაროჩე საშუალოდ 1 კაცს 50 კითხვიდან 40 არასწორედ ეწერა , ანუ საერთოდ გარტყმაში არ იყვნენ და ვერც არტყავდნენ ნორმალურად , 10ს დებილი ბავშვიც სწორედ უპასუხებს ბოლოს და ბოლოს გაარტყავს 50 დან 10ს.
3.იყო პრაკტიკა , აქაც მოკლედ იყო ფიშკები რაღაცეები პარკინგები და ზიგ ზაგები და ასე შემდეგ ოღონდ დიდი ტრანზიტულით , კაროჩე მემგონი ვერცერთმა ზადნით ვერ დააპარკინგა ნორმალურად, არადა არაფერი რთული არ იყო მევლუდა ცხოვრებაში პირველად დაჯდა მაგაზე და 1 ვე ზახოდზე ჩააყენა, და ეგენი 50 წელი მაგ გრუზავიკებით დადიოდნენ და პარკინგი არ იცოდნენ.
და ეხლა ეგეთი მძღოლები ბევრი დადიან თბილისში

80 იანი წლების დროს რო 10 მანეთათ პრავა აქვთ ნაყიდი , 30 წელია რულზე ზიან მარა ელემენტარული არ იციან სად უნდა დაგითმონ გზა და სად არა.