დსმებო ატი ცელი გავიდა, მაგრამ ბეენვეს ჯერ არ გამოუშვია სხვა ძრავი კრიზისის გამო ზირიტადად, ეს მანქანა კიდე ბეენვეს ერტ-ერტი ყველაზე კაია
Lieder_Timმადლობ
ბახარხალა
gio07სერიოზული სუპერქარი როგორ არ არის, მაგრამ ამის გამოშვების დროს აშკარად მიერხა ფერარის.. თუნდაც F50-ს.
დღესდღეისობით Enzo ყველაზე მძლავრია ატმოსფერნიკებში (ნუ იქ MC12-ები და ეგეთებიც..), მაგრამ F1-ს Power-to-Weight Ratio აქვს მაღალი და ეგ აძლევს დიდ უპირატესობას (ამიტომაც თვლიან ყველაზე სწრაფ ატმოსფერნიკად ეტყობა) - ბოლიდთან მართლაც ახლოს არის და სახელიც შესაბამისი აქვს

P.S. ეგ ტიპიური მეპატრონე კი არა #$^-ა

მიუხედავად ყველაფრისა ეგ არ ცვლის ბრენდის ხარისხს და ორიენტაციას (იმედია)
ისე თუ დავაკვირდებით 21 საუკუნემ მნიშვნელოვნად შეცვალა მძლავრი ავტომობილის განსაზღვრება. ადრე ამისთვის ბრძოლას ბედავდნენ მხოლოდ ისეთი ავტომწარმოებლები როგორებიც იყვნენ Ferrari, Lamborghini, Porsche, Maserati, Bugatti და ა.შ. სხვა სერიულ ავტომანქანას ჩვეულებრივი, მოკვდავი ავტომწარმოებლები არ (ან ვერ) აძლევდნენ იმხელა სიმძლავრეს რომ რაიმე კონკურენცია გაეწიათ მათთვის, ან შესაძლოა არც ფიქრობდნენ ამაზე.
სტერეოტიპი 21 საუკუნეში კი აშკარად დაიმსხვრა - ამას რამდენიმე მიზეზი ქონდა, ერთ-ერთი კი ალბათ Tuning-ი იყო (Performance-ს ვგულისხმობ და არა 2 მეტრიანი სპოილერების დამაგრებას FWD-ზე), შესაძლო გახდა მონაცემების გაზრდა და ამასთან ერთად ჩვეულებრივმა ავტომწარმოებლებმაც "ზემოთ" გაიქაჩეს და კიდევ იქაჩებიან... თანდათან ჩნდებიან იაფიანი Supercar Killer-ები, რაც ადრე არ არსებობდნენ. მართალია ჯერ მაინც უკლიათ ამ მონაცემებამდე საკმაოდ ბევრი, მაგრამ მოამავალში კაცმა არ იცის რა იქნება. სუპერქარებს კი ის პრესტიჟი დარჩენიათ რითიც ფასი და სახელი აქვთ

მაგრამ ეგეთი მძღოლების ხელში შესაძლოა ისიც გაქრეს