ეჭვიც არ მეპარებოდა რომ STi გაუსწრებდა 4.2-იან R8-ს

ვაბშეტა ეს მოდელი ისეთ პონტში გამოუშვეს, უფრო სამარიაჟოდ, აბა რაში სჭირდებოდათ სუპერქარში 420 ცხენიანი ძრავის ჩადება, ანუ იგივე ძრავის რაც ჩვეულებრივ A8 სედანში დგას?? თუ სადაც დგას, RS4-ში თუნდაც
დრაგზე არც უნდა დამდგარიყო, გააპაზორა აუდი
4.2 აუდის მონაცემები:
420 HP, 430nm, 1590კგ, 3.8კგ/HP, 3.7კგ/nm
სტოკი STi-ს მონაცემები:
280 HP, 350nm, 1250კგ, 4.46კგ/HP, 3.57კგ/nm
მაბრუნებელი მომენტი წონის ერთეულზე სუბარუს მეტი აქვს, მაგის გამო ადგილიდან უნდა აჯობოს....
სიმძლავრე/წონის შეფარდება აუდის უკეთესი აქვს, მაგრამ ეგ უფრო მაღალ სიჩქარეზე მოქმედებს, 140-160-ის მერე... თუმცა მაგ შემთხვევაშიც აუდის ტრანსმისიული დანაკარგები უფრო მეტი აქვს, Torsion-ის დიფერენციალების გამო....
ოდნავ დაწუნინგებული STi გადაახტება თავზე აბა რას იზავს

სტოკი 100-ს კრიფავს 4.9-ში.....
მორალი: თუ გყავს აუდი R8, აუცილებლად V10 ძრავზე უნდა იყოს, თუ არა და დრაგი უნდა დაივიწყო
This post has been edited by PAINKILLER on 23 Jul 2009, 12:03