რამდენიმე წლის წინ (2007) საუბარი იყო ახალ მანქანაზე რომელსაც CR-Z კონცეპტი ერქვა. იგი ავტოსალონებზე გამოდიოდა ასეთი სახით:




ამ ჰიბრიდული ძრავის მქონე მანქანის დებიუტი შედგა დეტროიტში. მოგეხსენებათ CR-Z სახელი მოდის CR-X-დან( ვინც არ იცით

) ეს გახლავთ 2 ადგილიანი პირველი სპორტ კუპე ჰონდასაგან.
მისი 16 კლაპნიანი, 4 ცილინდრიანი SOHC i-VTEC ძრავი შედგება: 1.5 ლიტრისრისაგან რომელსაც ინტეგრირებული აქვს ძრავის დამხმარე 10 კილოვატიონი ელექტრო ძრავი (რომელიც მეექვსე თაობისაა, პირველი თაობა 1999 წელის დეკმბერში გამოიყენეს ამერიკაში)
(IMA), ეს ელექტრო ძრავი მუშაობს nickel-metal hydride ელემენტზე რომელიც 100 ვოლტზე იტენება. მანქანისთვის შემუშავებულია ორი როგორც, 6 სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემთა კოლოფი ასევე
CVT სიჩქარეთა კოლოფი.
საბოლოოდ ეს ყველაფერი იძლევა 122 ცხენს 6,000 rpm and 128 lb-ft. of torque


CVT სიჩქარეთა კოლოფით აღჭურვილ მანქანას ბენზინის წვა ექნება: 36 city/38 highway miles per gallon
მეანიკურს: 31 city/37 highway miles per gallon
ამ მანქანას ექნება მოძრაობის 3 რეჟიმი: სპორტი, ეკონომი და ნომრლაური მართვის რეჟიმი.
The Sport mode enhances multiple vehicle systems for performance including the engine throttle responsiveness, electric power steering effort and the electric motor power assist. The inner ring of the tachometer illuminates red when the vehicle is in Sport mode.
During Econ mode operation, the engine’s responsiveness is tuned for optimal economy, the electric motor assist gives priority to fuel efficiency and the air conditioning system can reduce its overall load on the engine. The inner ring of the tachometer transitions between blue and green when the vehicle is in Econ mode, with the green representing more ecological driving.
Normal mode provides standard settings for steering, engine response, motor assist and air conditioning. Similar to Econ mode, the tachometer ring transitions between blue and green when the vehicle is in normal mode, with the green representing more ecological driving. Like the Honda Insight, the CR-Z offers an Eco Guide and Eco scoring feature to help drivers track progress of efficient driving styles.
საბურავები: 16x6-inch aluminum wheels with 195/55 R16 86V tires. Accessory 17x7 alloy wheels with 205/45R17 84V tires with are available. (ABS) + (EBD)
სალონის ფუტურისტული სტილის მიხედვით შერჩეულია მაღალი ხარისხის "მოწყობილობები"..... ინსტრუმენტთა პანელი განათებულია სამგანზომილებიანი ლურჯი ფერის "თემებით". მანქანის სავარძლები შეკერილია პრემიუმ ხარისხის სპორტულ სტილზე ორიენტირებული ქსოვილით. სკამები ისეა შექმნილი რომ გათვლილია ყოველდღე კომფორტულად და დაუღალავი მართვისთვის.
ასევე CR-Z სტანდარტულ კომპლექტში შედის:
Vehicle Stability Assist (VSA), AM/FM/CD/USB აუდიო სისტემა 6 დინამიკით, ავტომატური კლიმატ კონტროლით, ელ. შუშებით და ცენტრალური საკეტით, კრუიზ კონტროლით და ა.შ.
ხოლო CR-Z EX კომპლექტში ამათ ემატებათ: High-Intensity Discharge (HID) Headlights with Auto-On/Off, fog lights, 360 ვატიანი პრემიუმ აუდიო სისტემა 6 დინამიკით და 1 საბვუფერით...
Bluetooth® HandsFreeLink®,
სატელიტური ნავიგაციის სისტემით + ხმის ამოცნობის სისტემით (მაგ. 2009 INSIGHT)მანქანას გარდა ამ ყველფრისა აქვს უსაფრთხოების კარგი გარანტიები:
The Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) body structure helps protect vehicle occupants in a frontal collision. Additional safety technologies include standard dual-stage, multiple-threshold front airbags; standard front-side airbags with passenger-side Occupant Position Detection System (OPDS); side-curtain airbags, active head restraints; an anti-lock braking system; a tire pressure monitoring system; and a pedestrian injury mitigation design in the front of the vehicle.
მისი გაყიდვები ა.შ.შ-ში დაიწყება ზაფხულში, მაგრამ ვიკიპედიის თანახმად მისი წინასწარი დაახლოებითი ფასი სტანდარტის იქნება 25.000 ევრო, პრემიუმ 28.000 ევრო.






