ტეტუუ აქ რა ამტყდარა სანამ არ მქონდა ინტერნეტი რამნდენიმე დღე

აქ ვიღაცამ ახსენა Brabus-ი არა?

:D:D
ისე ბრაბუსი tunning ატელიე რომ არის არაუშავს??? ეგრე ჰენესის Jeep SRT 3.4-ში კრიფავს 60 მილს
დავწერ SRT-8-ს პლიუსებს და მინუსებს
პლიუსები:
განუმეორებელი ამერიკული დიზაინი (გემოვნებაზე)
კლასიკული ამერიკული ხმა
HEMI ძრავა
Brembo-ს მუხრუჭები
მაღალი ბრუნის მომენტი ყოველგვარი ჩარჯერის და ტურბინის გარეშე
ძრავის დიდი რესურსი
420 ცხეზის ძალაზე სერიოზული Acceleration (0-60 4.6sec) და Top Speed-ი (270 km/h)
სალონში ძალიან კომფორტულად დაჯდება ნებისმიერი აღნაგობის ადამიანი
(მე პირადად 1.94 ვარ სიმაღლეში და ჭერამდეც საკმარისი ადგილი იყო თავიდან და ჩემი მუხლები წინა სავარძლებს არც ეხებოდა)
აბა წარმოიდგინეთ როგორ მომიწევდა X6-ში ჯდომა უკან...
ასევე რითაც მე პირადად X6-ს მირჩევნია არის ის, რომ X6-ის იაფიან მოდელებს შედარებით
სუსტ ძრავებზე იგივე Offroad მონაცემები აქვთ რაც M მოდელს
(ანუ საშინელი) ხოლო გრანდის იაფიანი მოდელები სერიოზული
Offroad-ერები არიან
ასევე SRT-8 ძალიან კომფორტულია და ამავე დროს გზაც კარგად უჭირავს მაღალ სიჩქარეზეც კი (და Max Speed საკმაოდ მაღალი აქვს 2 ტონიანი SUV-ისთვის)
ასევე რაც კომფორტზე მოქმედებს არ აქვს ძალიან მოკლე სიჩქარის კოლოფი, და სპორტულ რეჟიმში გადართვისას ავტო არ ხტუნავს... (მე ეგ პლიუსად მიმაჩნია

)
და ვაბშე სიჩქარის კოლოფი სასწაულად კარგად მუშაობს

და უმთავრესი პლიუსი ფასია !!! ძალიან დაბალი ფასი !!!
სულ ახალი SRT-8 სრული ნავაროტით 44 000$ ღირს
მინუსები:
მართვის თვალსაზრით ვერაა Cayenne-ის და X5M-ის კონკურენტი...
სალონში გამოყენებული პლასტმასი ვერაა მაღალი ხარისხის (ტრადიციულად როგორც ყველა ამერიკულ ავტოში...)
ოფიციალურად თუ არ ვცდები მარტო ამერიკაში იყიდება
მეტი მინუსი მემგონი არც აქვს... მითხარით თუ ვცდები

HEMI-ს მიუხედავათ არ აქვს ცილინდრების დეაქტივაცია თურმე... ასე რომ საშუალოდ 15 ლიტრს მოიხმარს...
This post has been edited by Valerian on 9 Feb 2010, 15:30
Shut up & Drive.........