ჭიპახოო აი ეგრე აჯობებს ნახე

უკაცრავად და აბეესის დედაც და ვინც მოიგონა კიდე

ხოდა ახლა ამიხსენით ლომებო! პრაფესორებო და სუპერ ვაძილებო
რატო არ ჩრდება აბეესიანი მანქანა თოვლზე და რატო ჩერდება უაბეესო ?
ახლა მე გეტყვით საპირისპიროს და ვაბშე ყველა საფარზე გარდა ბუგაროკებიანზე მაგაზეც მერე ვიყვი:
პირველი თაობის აბეესი როგორცკი დაინახავდა რო გაიჭედა ბორბალი უშვებდა ანუ ბოლომდე უშვებდა და აზლა აღარ უშვებს ბოლომდე აკლებს ძალას და უყურებს მერე ისევ თუ გაიჭედა ისევ აკლებს და ა.შ. ახლა არ თქვათ რო მაგაში ბევრი დრო მიდის

წამში მინიმუმ 10ჯერ შვება და ვისი ფეხი იზავს მაგდენს

ახლა რეალობას დავუბრუნდეთ.
ბაკურიანში წელს დაღმართში მიწევდა ჩასვლა აბეესით და მის გარეშე ერთი და იგივე მანქანაზე! ეგ როგორ? როგორ და როდესაც მანქანას დაძრავ 5-10 მეტრა უნდა გაიარო რო ჩაირთოს აბეესი! ხოდა რო დაქოქავ და ეგრევე დაეშვები მაგ დროს აბეესი ვაბშე არ გაქ!
ხოდა პირველ დღეს ეგრე მომიწია ჩასვლა და ვიფურთხებოდი! იმიტორო არც ტორმუზი იყო და არც მანევრირების საშუალება!
ახლა არ დაიწყოთ რო ვერ დააჭირე კარგად და მეტი მოგივიდა და დაიბლოკეო და ბლაბლა ვერანაირად ვერ მისცემდი ისე რო არ გაჭედილიყო, იმიტორო ქვევით მოლიპული ფენა იყო ანუ ყინული და ზევიდან რამოდენიმე სანტიმეტრიანი ნამქერი თოვლი ანუ საბურავი თოვლს ეჭიდება და თოვლი კი ყინულზე ცურავს ანუ შანსი ნოლი.
ხოდა აი ვერ ჩადიოდა მანქან ა უაბეესოთ ჭედავდა ბორბლებს და მანქანა ხან სად მიქროდა და ხან სად.
მერე მივუშვი და აბეესი ჩაირთო რო დატრიალდა ყველა ბორბალი და ათვლა მოასწრო აბეესმა. ხოდა შემდეგ მუხრუჭიც ოდნავ გაიჩითა და რაც მთავარია მანევრირების საშუალება.
მიშვებისას ინერციით კრიფავდა მანქანა და აბეესი რო ჩაირთო ტორმუზი არ იყო მარა არც კრიფავდა სიჩქარეს ანუ რეალურად აჩერებდა, უფრო სწორებ აკრეფის საშუალებას არ აძლევდა.
ხოდა ახლა მითხარით აბეესის დედაც მაინც

?