ვაიმე

თუ გრძნობ მანქანას მაშინ რაღაზე დააწექი ისე რო ჩაირთო აბეესი?
არანაირი მნიშვნელობა არ აქ აქ აბეესი თუ არა თუ ბორბალს არ გაჭედავ ერტი სლეა! არ რო გაჭედინებ ბორბალს მერეა აბეესი კაი იმით რო სტაბილურია მანქანის დინამიკა
ხოდა გეუბნები ხვალე გათიშე აბეესი და იგივე სისწრაფეზე იგივე ძალით და ტემპით დააწესი პედალს და ნახავ რაც მოხდება!
შენ ძალით გაჭედე ბორბალი და იგივე ქენი უაბეესოდ და გაიგებ რას ვიძახი
აბეესი ძაან მაგარია უბრალოდ 1990იანებში და 2000 იანებს შორის დიდი სხვაობაა !
თუმცა ეგ მხოლოდ იმის მერეა როდესაც გაჭედავ ბორბალს.
ახალი თაობის უკეთესად ჭკვიანურად მუშაობს, ძველი თაობის ბოლომდე უშვებს და ისევ აწვება იგივე ძალით თითქმის და ეს ხდება ვთქვათ წამში 10ჯერ
ახალი თაობის კი რო გაუშვებს მერე შემდეგზე ამცირებს წნევას მანამდე სანამ აღარ გაიჭდება და წამში 20 ჯერ იზავს
ხოდა ეს პრინციპია მეტი არაფერი
და რაც შეეხება დამუხრუჭების მანძილს მოდით მოვილაპარაკოთ რა
არის ბორბალ გაჭედილზე მანძილი, ანუ უაბეესი გაიჭედა და ბოლომდე ეგრე დატოვე და აბეესიანზე კიდებ არ აუშვი ფეხი ვაბშე
და არის მეორე
ამუხრუჭებ ისე რო რობრალი არ გაიჭედოს ხოდა ამ შემთხვევაში ერტი მანძილი იქნება გინ ჩარტული იყოს და გინდ გამორთული იყოს აბეესი ხოდა მორჩა ეს არის ჭეშმარიტება