არგადამაქ არაფერი ასეა ეს

იწუნებთ გამართულ მანქანას რომელსაც არაფერი ჭირს და არაფერს ამბობთ დეფექტიან მანქანაზე. არაა ესე?

არავის არ უთქვამს CR-Z-სთან მიმართებაში რო პრიუსი დეფექტიანიაო. დიზაინის დაწუნება დაიწყეთ

440 000 პრიუსი რო გამოაკლდება ამერიკის ბაზარს, მერე რომელი მსხივლი ფირმა მოგეპოვება რომ ეს დეფიციტი აღმოფხვრას? იგეგმებოდა CR-Z-ს შეშვება ბაზარზე რაც ნიშნავს მის გაყიდვას, სანამ პრიუსები ტექნიკურად კიდე დაივეწებოდნენ. ეგ ჰონდამ გაუჩალიჩა ტოიოტას რო მარტო თავისი ჰიბრიდი გაყიდულიყო
----------------------------
აგერ ციტატებს მოგიყვანთ ზედმეტი აზრები რო არ გამოიწვიოს:
თქვა ჰონდას პრეზიდენტმა "ტაკანობუ იტო"-მ: “Product quality is extremely important to us” - პროდუქციის ხარისი უკიდურესად მნიშვნელოვანია ჩვენთვისო. (რასაც თქვენ არ ხედავთ)
შემდეგ აგრძელებს იტო: Ito declined to comment on the troubles facing Toyota Motor Corp. - იტომ დააკნინა და დაამცირა ტოიოტა მომხდარი ფაქტის გამო რაც გლობალურად 8.5 მილიონ მანქანას მოიცავს, მისი ნაკლოვანებები ძალიან მალე მოედო მთელ მსოფლიოს.
აგრძელებს: Toyota recalled nearly 440,000 Priuses and other hybrids for faulty brakes amid complaints about a slight delay in the brakes working in cold conditions or on bumpy roads. - ტოიოტას მუხრუჭEბი არ უვარგაო ცივ მდგომარეობაშიო და ასევე ცუდ გზებზეო!!!!
რაც შეეხება ჰონდას კატასტროფულ შეცდომას ბოლო 15 თვის განმავლობაში 2001 and 2002 Accord sedans, Civic compacts, Odyssey minivans and CR-V მოდელებზე უსაფრთხოების ბალიშების პრობლემის გამო მსოფლიო მაშტაბით 1 მილიონს მიაღწია.
იტომ განაცხადა: იაპონიაში CR-Z-ს ფასი იქნება 25-27 ათასამდე
წყარო:
http://blog.taragana.com/science/2010/02/2...fety-woes-7128/ახლა იწუწუნეთ რომელს რა დიზანინი არ უვარგა და როგორი ჯობდა ან არ ჯობდა
This post has been edited by lasha16 on 9 Mar 2010, 17:15